stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon Dec 24, 2007 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημερα

Η Ιονία οδός από Αντίριο προς Ιωάννινα μπορεί να μην έχει αρχίσει ακόμη να κατασκευάζεται αλλά ο ανάδοχος έχει ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ τις εργασίες στο τμήμα του ΠΑΘΕ που επίσης θα αναβαθμιστεί με το συγκεκριμένο διαγωνισμό και αφορά το τμήμα από τη Κιφισιά μέχρι τον Αγ Κωσταντίνο. Βασικά πρόκειται για την ανακατασκευή της ευθείας των 15 χιλιομέτων από τον κόμβο της Ριτσώνας μέχρι τον κόμβο της Θήβας όπου τα έργα έχουν ξεκινήσει τις τελευταίες ημέρες από ότι μπόρεσα να καταλάβω την Παρασκευή που πέρασα από εκεί.
Εάν περάσετε και εσείς θα δείτε αν είστε προσεκτικοί (γιατί είναι πολύ αρχή ακόμη:
Στο ρεύμα προς Θήβα: Δεξιά του αυτοκινητοδρόμου 3 μικρούς φορτωτές να εργάζονται στον παράδρομο που σε ορισμένα σημεία δεν υπάρχει καν.
Στο ρεύμα προς Αθήνα: Έχει τοποθετηθεί καθόλο το μήκος του δρόμου σήμανση με κόκκινη και λευκή πλάγια διαγράμμιση που υποδηλώνει ότι εκτελούνται έργα ενώ στο ενδιάμεσο έχουν τοποθετηθεί οι πολύ καλαίσθητες πινακίδες της EURO IONIAS που αναγράφουν τα ονόματα των εταιρειών που έχουν αναλάβει το έργο. Δεξιά του οδοστρώματος έχει γίνει καθάρισμα από τα χορτάρια έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής της παραπλευρης οδού που από αυτή την πλευρά υπάρχει μόνο ως χωματόδρομος στα σημεία που είχε κάποτε κατασκευαστεί (1986 αν θυμάμαι καλά).
Από ότι αντιλαμβάνομαι αρχικά θα φτιαχτούν πλήρως οι δύο παράπλευρες οδοί έτσι ώστε να περιλαμβάνουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, τα δύο ρεύματα του αυτοκινητοδρόμου θα εκτραπούν εκεί και στην συνέχεια θα αποξηλωθεί το τραγικό οδόστρωμα της κυρίας οδού για να ανακατασκευαστεί από τη στάθμη της υπόβασης (συμπιεσμένα χώματα και κοτρώνες) και επάνω. Είμαι περίεργος να δω εάν θα γίνει και κάποια διαπλάτυνση της οδού δεδομένου του γεγονότος ότι τα δύο ρεύματα διαχωρίζονται από μεταλλικό στηθαίο με πλάτος λιγότερο από 1 μέτρο και όχι από τσιμεντένιο τύπου new jersey. Από όσο θυμάμαι η περίοδος ανακατασκευής για το συγκεκριμένο τμήμα είναι 12 μήνες άρα μιλάμε για τέλη Δεκεμβρίου του 2008.
Φωτό δεν έχω γιατί με 150 την ώρα ήταν λίγο δύσκολο...

Τώρα για τον Ε-65.
Επειδή το ταξίδι μου με έφερε μέχρι την Καλαμπάκα θα πρέπει να σας πώ ότι αν ήμουν ο ανάδοχος του έργου Λαμία - Παναγιά θα έκανα αγωγή κατά του ελληνικού δημοσίου ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα. Γιατί ? Η παλιά εθνική οδός Λαμίας - Μπράλου - Δομοκού - Καρδίτσας - Τρικάλων - Καλαμπάκας ανακατασκευάζεται σε πάρα πολλά σημεία και διπλασιάζεται με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά καταθεύνση χωρίς όμως ΛΕΑ και διαχωριστική νισίδα. Προφανώς ο παλιός δρόμος ήταν τραγικός, με 6 μέτρα πλάτος σε κάποια σημεία, και άρα ήταν παρα πολύ επικύνδινος και έπρεπε κάποια στιγμή να αρθεί η επικυνδινότητα. Από την άλλη και τα κονδύλια του Γ' ΚΠΣ δεν θα έπρεπε να χαθούν. Οπότε καλώς ανακατασκευάζεται ο δρόμος. Βέβαια όταν τελειώσει η ανακατασκευή δεν είναι σίγουρο ότι ο κόσμος θα προτιμά, το όπως και να έχει, αλμυρό διόδιο του Ε-65 από την στιγμή που θα είναι διαθέσιμος ένας αρκετά καλός δρόμος ο οποίος πηγαίνει γενικά προς την ίδια κατεύθυνση αλλά θα είναι ΔΩΡΕΑΝ. Ας επισημανθεί ότι τα έργα τα έχουν αναθέσει η αντίστοιχες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις από τις οποίες διέρχεται η παλια εθνική οδός και όχι το ΥΠΕΧΩΔΕ που έκανε το διαγωνισμό για τον αυτοκινητοδρομο Ε-65....
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 10:57 pm    Post subject: Reply with quote

καταρχην χρονια πολλα σε ολους, το γεγονος οτι θα γινει ο Ε65 ειναι ασχετο με τη βελτιωση του υπαρχοντος δρομος. κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ σωστο να γινει ενας νεος αυτοκινητοδρομος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα πρεπει να αποαξιωθει το υπαρχον οδικο δικτυο το οποιο ειναι μια επενδυση που ειναι λογικο νε εξυπηρετει τοπικες κοινωνιεσ και μην ξεχναμε οτι η συνδεση πατρας με λαρισσα θεσνικη δλδη τρια απο τα μεγαλα αστικα κεντρα της χωρας με το οδικο δικτυυο του μπραλου, καλα κανουν και κανουν ανακτασκευεη γιατι ενα οδικο δικτυο ειναι μια επενδυση 100ετιας και μην ξεχναμε οπως ειπα τις τοπικες κοινωνιες που θελουν καλο οδικο δικτυο για τις εσωτερικες κινησει περα απο το εθνικο δικτυο
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Dec 27, 2007 3:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα ενδιαφερον αρθρο για το "παραδοξο του Μπρες", "δηλαδή για τη διαπίστωση ότι αν λείψουν κάποιοι δρόμοι, η κίνηση των αυτοκινήτων μπορεί να είναι ταχύτερη, ενώ η προσθήκη περισσότερων δρόμων επιδεινώνει την κυκλοφορία γιατί ενισχύει τη χρήση του αυτοκινήτου."

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_2_25/12/2007_253512
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Dec 28, 2007 9:44 pm    Post subject: Reply with quote

Έχουμε μειοδότη για τον άξωνα Αγ. Σαράντα - Σαγιάδα.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=8532

Σήμερα έκανα μια επίσκεψη στο εργοτάξιο του Νέστου. Ήδη έχουν θεμελειωθεί έξι πυλώνες της γέφυρας και τα πράγματα πάνε πολύ καλά.
Έχω και φώτο αλλά είμαι εκτός βάσης και δε μπορώ να τις ανεβάσω.
Προσεχώς έρχονται.
Εύχωμαι καλή χρονιά σε όλους και με περισσότερες παραδόσεις έργων.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Dec 29, 2007 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Tελικά τα κατάφερα και τις ανεβάζω αμέσως.
Εδώ είναι από σημείο που δεν έχουν τελειώσει τα χωματουργικά, περίπου στο μέσο της διαδρομής από Α/Κ Βανιάνου προς σήραγγα Θαλασιάς (Νέστου).
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00055.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00056.jpg
Μετά από αυτό το σημείο προς Νέστο έχει μπει και το τσιμεντένιο στηθαίο.

Εδώ από την δυτ. πλευρά της σήραγγας Νέστου προς το ποτάμι του Νέστου. Είναι εμφανής η διαφορά στα τεχνικά στο πόσο έχουν προχωρήσει.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00057.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00058.jpg

Κι εδώ από την άλλη πλευρά (Παράδεισος), φαίνεται καθαρά η σκυροδέτηση των πυλώνων καθώς και το καλούπωμα σε κάποιους εξ αυτών.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00059.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00060.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00061.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00062.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00063.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Dec 31, 2007 3:37 am    Post subject: Reply with quote

Enginner για το τμήμα αυτό ακριβώς το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έργων είναι 32 μήνες, μαζί με το τμήμα παράκαμψης Αγρινίου, για το άλλο τμήμα στην Υλίκη νομίζω είναι όντως 12 μήνες όπως και όλο το υπόλοιπο τμήμα απ'τη Μεταμόρφωση μέχρι τον Αγ. Κων/νο. Σ'αυτό το τμήμα προβλέπεται διαπλάτυνση ώστε να αποκτήσει διατομή αυτοκ/μου πλάτους 24,5μ με δενδροφυτευμένη διαχωριστική νησίδα εγκιβωτισμένη σε new jersey. Πάλι καλά τουλάχιστον που άρχισαν έστω εκεί τα έργα, να ξέρουμε ότι ξεκόλλησε το έργο. Corfu καλά πάνε τα έργα στο Νέστο, θεμελιώσεις δεν είχαμε δει μέχρι στιγμής, τρία βάθρα φαίνονται μέχρι στιγμής αλλά για γέφυρα 450μ μάλλον θα είναι πολύ περισσότερα. Τουλάχιστον θα γίνει με προκατασκευασμένες δοκούς και απ'ότι είπε ο αντιπρόεδρος είναι έτοιμες λίγο πιο πέρα οπότε δεν ανησυχούμε! Smile Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Καλή χρονιά σε όλους! Του χρόνου τέτοιο καιρό τα σπουδαία!!! Laughing Laughing

Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο: "παραδοξο του Μπρες"!! Shocked

Μερικά έργα για να συμπληρώσω τον corfu στο ανατολικό τμήμα.
Καταρχάς η άνω διάβαση στη Ν.Πέραμο Καβάλας (μέρος της παραθαλάσσιας Εγνατίας).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6662.jpg

Στη σύνδεση της Εγνατίας στην Αγ.Ανδρέα, τα έργα έχουν προχωρήσει πάρα πολύ, και σχηματίζεται σχεδόν ο κόμβος ακριβώς δίπλα. Λίγο πιο πάνω, στο 2ο μισό τμήμα προς την ανατολική έξοδο της σήραγγας Συμβόλου, η κλασική διάβαση, και κάποια χωματουργικά (τα οποία δυτικότερα από αυτό το σημείο, έχουν -επιτέλους- προχωρήσει επίσης):

http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6638.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6637.jpg

Η κυρίως μεσόγεια τώρα.
Μερικές φωτογραφίες από το δρόμο, όπου (φαίνεται λίγο στη τελευταία φωτό) έχει αρχίσει και η διαμόρφωση του δρόμου στο δύσκολο κομμάτι Ποδωχώρι-Γαληψός:

http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6639.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6641.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6642.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6643.jpg

Εδώ είναι κοντά στη Τούζλα, όπου γίνεται μια γέφυρα ακόμα:

http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6646.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6647.jpg

και το ύψωμα του δρόμου όπως έχει διαμορφωθεί, στην ευθεία με την υπάρχουσα Εγνατία (στο βάθος είναι π Στρυμόνας):
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6648.jpg

Εδώ είναι στο κομμάτι που γίνεται ο διπλασιασμός του δρόμου (Τούζλα-Στρυμόνας).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6650.jpg
Προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6649.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6653.jpg

Προς Στρυμόνα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6652.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6651.jpg

Και εδώ πάνω στην άνω διάβαση του κόμβου του Στρυμόνα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6655.jpg

Προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6659.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6660.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6661.jpg

Και προς Θεσσαλονίκη, όπου τώρα γίνονται τα έργα σύνδεσης, και αν είδα καλά και του κόμβου Κερδυλλίων που προβλέπεται στο χάρτη, αλλά δεν τον είχαμε δει ως τώρα.

http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6654.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6656.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6657.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6658.jpg

Αυτά. Καλή χρονιά και πάλι σε όλους.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Για να πάμε προς Δράμα έχει αλλάξει κάτι ή συνεχίζουμε προς Καβάλα και μετά από 5-6χλμ στρίβουμε βγαίνουμε στον παλιό δρόμο και ξανά πίσω;
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

με βάση τις φωτογραφίες, δεν έχει αλλάξει ακόμη η διαρρύθμιση της κυκλοφορίας στο σημείο.
Το κόμβο κερδυλίων δεν "έπιασα" που βρίσκεται Confused
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ευγε mozart.
στον ακ Στρυμώνα θα υπάρχει έξοδος για δράμα όταν δωθεί το ρεύμα της νέας γέφυρας του στρυμώνα.
Οσο για τον ακ Κερδυλλίων μάλλον θα είναι ημικόμβος (βλ. Πέρνη Καβάλας) δεν θα εξυπηρετεί δηλαδή όλες τις κινήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε για τις φωτο Mozart απο ένα μέρος όπου εγώ τουλάχιστον πάω κάθε 5 χρόνια... Απορία: Τελικά στον Στρυμόνα θα υπάρχει 1 γέφυρα για αυτοκινητόδρομο 2 κλάδων και άλλη γέφυρα για τοπική οδό (π.χ. παλιά Ε.Ο.) Ή κάνουμε ελληνικού τύπου οικονομία και θα ρίχνουμε τρακτέρ και ποδήλατα στην Εγνατία; Υπάρχει παρακάτω ή παραπάνω από τις γέφυρες που φαίνονται στις φωτο άλλη παλιότερη γέφυρα αν θυμάμαι καλά;

Στο Google Earth ανέβηκαν φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης στο τμήμα Σέρρες - Προμαχώνας, όπου φαίνονται σε εξέλιξη έργα για τον αυτοκινητόδρομο π.χ. στο Σιδηρόκαστρο αλλά και βορειότερα προς το Ρούπελ.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 12:33 am    Post subject: Reply with quote

η παλια γέφυρα είναι για τον ένα κλάδο και η νέα για το δεύτερο κλάδο της εγνατιας οδού. Η επαρχιακή κίνηση πάει μέσω της "προιστορικής" μεταλλικης γέφυρας που υπάρχει λίγα χιλιόμετρα ποιο βόρεια.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Με πρόλαβε χθες ο φίλος Mozart, αλλά για να μην πάει χαμένος ο κόπος μου τις ποστάρω κι εγώ. Προκειται για τις φώτο στον Στρυμώνα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00071.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00072.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00073.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00074.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00075.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00076.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00077.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00078.jpg

Οι επόμενες δύο είναι από τη γέφυρα Μετσοβίτικου που επιτέλους οι δύο πρόβολοι κλείδωσαν μεταξύ τους.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00079.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00080.jpg

Αυτές είναι από γέφυρα Αράχθου. Πιο πολύ όμως θέλω να σας δείξω από την πλευρά των Ιωαννίνων, τα χωματουργικά καθώς και την θεμελίωση της γέφυρας Τ8. Στις μελέτες ήταν γνωστές σαν τεχνικά Τ8.1 και Τ8.2.
Η γέφυρα Τ7 μετατράπηκε σε επίχωμα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00081.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00082.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00083.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00084.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00085.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00086.jpg

Κι εδώ προς σήραγγα Δρίσκου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00087.jpg

Εδώ η Γ4 στην Παραμυθειά. Δεν υπάρχει διαφορά από την φώτο στις 27 Νοεμβρίου διότι έχει παγωνιά και δεν μπορούν να βάψουν την μεταλική ανωδομή.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00088.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00089.jpg

Και τέλος η Γ2. Έχουν φτιαχτεί τα βάθρα στον έναν κλάδο. Ο άλλος κλάδος πατάει στο βουνό σε όρυγμα
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00090.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Jan 06, 2008 4:08 am    Post subject: Reply with quote

Μπράβο Mozart και Corfu, χαοτική η μεσόγεια χάραξη, πολλά τα χιλιόμετρα και τρέχουν σαν τους π..δες να τη φτιάξουν και απ'ότι φαίνεται θα το καταφέρουν, η εργολαβία μετά το Δρίσκο τελικά πολύ δύσκολη, μετά τη σήραγγα για ένα χιλιόμετρο σκάψανε όλα τα βουνά και μετά c&c και γέφυρες, αν και το ίδιο χάλι είναι και μέχρι τα Γρεβενά. Corfu στη γέφυρα Αράχθου πρόσεξες μήπως εκείνο το έβδομο βάθρο στην πλευρά της Μπαλτούμας?
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=4
Δε νομίζω ότι θα ανοίξει ακριβώς το λινκ αλλά ψάξτε στο φύλλο του Σαββάτου 5 Ιαν. σελίδα 4. Αφορά τους δρόμους Κόρινθος-Καλαμάτα και Κόρινθος-Τσακώνα. Βασικά σημεία είναι ότι η σύμβαση για την ανατ. οδό Πελοποννήσου τίθεται σε εφαρμογή μόλις την 1η Φεβρουαρίου!!! Shocked Evil or Very Mad Evil or Very Mad Ένα χρόνο μετά την κύρωση της σύμβασης. Μα γιατί το καθυστερεί τόσο η ευρωπαϊκή ένωση κάναμε τίποτα κακό?? Shocked Shocked Δηλ τώρα για το Κόρινθος-Τσακώνα θα περιμένουμε το 2009 για να το θέσει σε εφαρμογή?? Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στα σημεία που ξέρουμε δηλ στις σήραγγες Νεοχωρίου, Αρτεμησίου και πρόδρομες εργασίες στη σήραγγα Καλογερικού.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jan 07, 2008 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Πόσο νόμιμο είναι κατάστημα (βλ. Πλαίσιο) να ξηλώσει τις προστατευτικές μπάρες στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης για να δημιουργήσει είσοδο-έξοδο στο μαγαζί του;

(Γιατί προφανώς μέσα από την Ευκαρπία δεν τους βολεύει τόσο για να μπαινοβγαίνουν αυτοκίνητα).
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon Jan 07, 2008 10:53 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα ανοίγεις ενα πολύ "ωραίο" θέμα, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες άλλα προφανώς ειναι απολύτως παράνομο και επικίνδυνο, και δυστηχώς δεν είναι λίγα και τα βενζινάδικα στην ΠΑΘΕ(κυριως στα παλαιότερα κομμάτια) που το έχουν κάνει αυτο, καθώς και σταθμοί ανάπαυσης, που τυπικά δεν υπάρχουν, και δεν εχει σχεδιαστεί είσοδος/έξοδος για αυτούς.

Αυτό φυσικά δίχνει παντελή έλλειψη εποπτείας και συντήρησης όπου συμβαίνει, και ούτε λίγο ούτε πολύ επιτρέπει και την διέλευση ζώων, άλλα και ανθρώπων πιθανόν, και άρα αφαιρεί την ιδιότητα του αυτοκινητοδρόμου, και ρίχνει το επίπεδο ασφάλειας.

Επι τη ευκαιρεία του θέματος αυτού, μήπως γνωρίζουμε ποιός είναι ο φορέας συντήρησης των κρατικών αυτοκινητοδρόμων;
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Jan 08, 2008 12:11 am    Post subject: Reply with quote

pilotos wrote:
Επι τη ευκαιρεία του θέματος αυτού, μήπως γνωρίζουμε ποιός είναι ο φορέας συντήρησης των κρατικών αυτοκινητοδρόμων;

Οι υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι υπεύθυνες.
Έχω αναρωτηθεί και εγώ, με ποιο δικαίωμα πάει και ξηλώνει ο καθένας τα συρματοπλέγματα και τις μπαριέρες για να κάνει μία είσοδο/έξοδο άκρως επικίνδυνη.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Jan 08, 2008 12:32 am    Post subject: Reply with quote

pilotos wrote:
...δυστηχώς δεν είναι λίγα και τα βενζινάδικα στην ΠΑΘΕ(κυριως στα παλαιότερα κομμάτια) που το έχουν κάνει αυτο, ...


Μόνο στα παλιότερα κομμάτια της ΠΑΘΕ; Και στον Κηφισό που θεωρείται αυτοκινητόδρομος στο νέο κομμάτι, στο ύψος του Ρέντη, υπάρχει βενζινάδικο που βγαίνει απευθείας στο δρόμο χωρίς λωρίδα επιβράδυνσης/επιτάχυνσης και ανάμεσα σε μια είσοδο και έξοδο του αυτοκινητοδρόμου που ούτως η άλλως δεν απέχουν μεταξύ τους αρκετά ... !!!!

Ξέρει κανείς τι παίζει απο τη νομική σκοπιά του θέματος; Υπάρχει έστω και εικονική άδεια για κάτι τέτοιο; Είναι επιτρεπτό αλλά ίσως υπάρχουν κανονισμοί που καταπατώνται; Είναι τελείως παράνομο;
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon Jan 14, 2008 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Καλή χρονια σε όλους.
Αν μιλάμε για παρανομία στον δρόμο (για να μην πούμε τίποτα άλλο)
http://youtube.com/watch?v=UBDgUdbLU9k
Aβυσσος η ψυχή του (οδηγού) ανθρώπου....
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Jan 14, 2008 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Μπα, μάλλον πρόκειται για τέσσερις ηλίθιους κι όχι για παρανομία άσχετα αν οι τελευταίοι παρανόμησαν επιπλέον για να διορθώσουν τη μα...κία. Σε ποια χώρα άραγε συνέβη?
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Mon Jan 14, 2008 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

Στη βορια Σερβια ειναι...
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 1:18 am    Post subject: Reply with quote

Δείτε και αυτό. Ελληνικός δρόμος λέει. Λογικά Αθηνων Κορίνθου πρέπει να είναι... http://youtube.com/watch?v=UXciULRSiIA
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 1:50 am    Post subject: Reply with quote

Αττική Οδός είναι. Γραμμές τρένου ανάμεσα στα δύο ρεύματα μόνο εκεί υπάρχουν.

Κάποιο μεσημέρι μάλιστα άκουγα στο ραδιόφωνο έναν υπεύθυνο του κέντρου διαχείρισης κυκλοφορίας της ΑΟ, ο οποίος περιέγραφε διάφορα παρόμοια τραγικά (με όλη τη σημασία της λέξης) συμβάντα. Και καλά ο εικονιζόμενος μαλάκας, ας πάει να σκοτωθεί. Το θαύμα είναι που δεν πήρε στο λαιμό του έναν ή περισσότερους αθώους.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 2:16 am    Post subject: Reply with quote

Εγω να ρωτησω κατι αλλο? Στην Αττικη Οδο υπαρχουν καμερες και ολα τα σχετικα και κατεγραψαν αυτον τον μαλακα. Η Τροχαια τι κανει? Αυτον πρεπει να του παρουν το διπλωμα μια για παντα Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Sinodiporos
New Member
New Member


Joined: 14 Apr 2007
Posts: 20

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Το παραπάνω βίντεο είναι από την έξοδο 18 της Αττικής Οδού και βέβαια δεν είναι ο μόνος κυκλοφορούν κι άλλοι μλκς στους δρόμους που μπορεί ξαφνικά να βρεθούν μπροστά μας

http://www.youtube.com/watch?v=jK4wsHGkOH8
Το βιντεάκι αυτό είναι του www.bloka.com εκεί θα βρείτε πολλές χρήσιμες πληροφορίες Wink

Μιας και αναφερόμαστε στην Αττική Οδό θα θελα να μου πείτε την γνώμη σας. Χρησιμοποιώ συχνά το ιχ μου για να πάω στο Ελ. Βενιζέλος. Στα τμήματα της Αττικής Οδού με τις τρεις λωρίδες πιάνω δεξιά και πηγαίνω στο όριο που λένε οι πινακίδες δηλ. 120. Όταν θέλω να κάνω προσπέραση αλλάζω λωρίδα και αμέσως ξαναπιάνω δεξιά. Έχω παρατηρήσει όμως ότι όλοι πλην των μεγάλων οχημάτων οδηγούν στη μεσαία λωρίδα ακόμα κι όταν η δεξιά είναι εντελώς άδεια. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μου λένε ότι το σωστό είναι η μεσαία προσπερνάμε από τη αριστερή και αφήνουμε την δεξιά για τα μεγάλα και τα αργά. Μπορείτε να μου πείτε πιο είναι το σωστό, αυτό που κάνω εγώ ή αυτό που κάνουν όλοι οι άλλοι;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 152, 153, 154  Next
Page 132 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr