stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 88, 89, 90
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Wed Nov 14, 2007 4:34 am    Post subject: Reply with quote

Το 040 το έχω πάρει και έχει κόσμο όπως και το Χ14.Το 790 πηγαινοέρχεται άδειο γιατί όλη το nightlife ειναι στο μπουρνάζι και πολλοι αν οχι όλοι δεν το ξέρουν.Εγω μια φορά περίμενα απο απέναντι πλευρα την προς αθήνα που είχε και την ταμπέλα ότι περνάει απο κει ενω ξεκινόυσε από απέναντι και έκανε το γυρο του τετραγώνου.Έχω συνδυάσει 790 με 500 και με επιτυχία στην αττική και περίμενα μονο 5 λεπτά.Τώρα για συνδυασμό 790 και 11 μαλλον θα περιμένεις κανα τέταρτο.Τα χρονοδιαγράμματα το βράδι τηρούνται παντως.Και για τα λεωφορεια που περνανε απο κεντρο σκεψου οτι ξεκινανε απο ψυχικο,ζωγραφου,γαλατσι,παγκράτι που δεν εχουν συνδεση με μετρο η ηλεκτρικο αρα 1-2 χιλιομετρα μακρια (για τον έλληνα θεωρούνται πολλά).Και απο την άλλη δεν πρέπει να υπάρχει ένα λεωφορείο που να κάνει την ίδια διαδρομή.Το θέμα είναι κάποια να αλλάξουν αφετηρίες π.χ. Α1 τόσα λεωφορεία έχει το κέντρο του πειραιά ας ξεκιναει απο το σεφ.Το ίδιο και το Α8 να ξεκινάει απο ανω πατήσια.Να σου πω ενα περιστατικό: ήμουνα με την παρέα της αδερφης μου ηλικίες 27-28 και λέγανε τώρα θα χρησιμοποιώ μετρό και ταξί γιατί μου πήραν το δίπλωμα(όλες τις άλλες φορές εννοείται οτι χρησιμοποιούν αυτοκίνητο).Το ίδιο κάνει και η αδερφη μου στις 2 δουλειες που κάνει οταν πηγαίνει από τη μια στην άλλη απο πεύκη(σπίτι) παει αγία παρασκευή στη μία και μετα ομόνοια στην άλλη και γυρισμός σπίτι.Ενώ μπορούσε να χρησιμοποιει προαστιακό+ποδηλατο προς αγία παρ.μετα μόνο ποδήλατο κατηφόρα είναι και μετα το βάζει στον ησάπ.
1 συμπέρασμα βγαίνει οτι αν δεν αλλάξουμε εμεις νοοτροπία ώστε να παίρνουμε ποδήλατα (δεν είναι δα και η αθήνα καμια πόλη με τεράστιες κλίσεις) και περισσότερο τα μμμ και οχι μόνο γιατι θα μας πάρουν η μας πήραν το δίπλωμα (ασχετα αν κάποιος απο αγια παρασκευή προς βούλα κάποιος θα κάνει το γύρο της αθήνας με 2 γραμμές μετρό και λεωφορείο η με το 140 να περάσει μέσα απο ζωγράφου παγκράτι,υμηττο και ηλιούπολη κάποτε θα φτάσει) τότε ίσως να βάλουν περισσότερα λεωφορεία.Επισης κάποιοι που μένουν μενίδι και άγιο στέφανο θέλουν να πάρουν το τρένο για κέντρο αλλα με τιμες 1,80-2 ευρω δεν το παίρνουν και ταλαιπωρουνται με τα λεωφορεία που κάνουν ένα σωρό στάσεις η απλα πανε με αυτοκίνητο.Δεν παίρνω όρκο αν υπάρχει κάποια ειδική κάρτα οσέ αλλά μάλλον δεν θα υπάρχει.Για το Χ92-Χ97 εστειλα e-mail και αναμενω απαντηση (συνηθως μετα απο 1 βδομαδα απαντάνε)oποτε αν θες θα στο στειλω σε pm ωστε να το έχεις πάνω σου και να το δείξεις σε περίπτωση που δεν σε βάζει μέσα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Nov 26, 2007 1:27 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
kounoupis wrote:
Για αυτον που μενει στο ελληνικο μπορει να πηγαινει στο μεγαρο του οτε μεσω του μετρο αγ.δημητριος-συνταγμα,συνταγμα-δουκ πλακεν και προαστιακο πλακεντιας-κηφισιας.επισης υπαρχει και λεωφορειο Ε42 http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+%C542&rvariant_id=2&medium=0&s_t=0
επισης υπαρχει και προαστιακος απο σταθμο λαρισης καθε και 6 και 36 πος κηφισιας.και καθε για 10 και 40 προς σταθμ λαρισης.Σιγουρα θα κανει παραπανω απο το λεωφορειο αλλα θα ειναι πιο ξεκουραστα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Tue Nov 27, 2007 12:48 am    Post subject: Reply with quote

Γιατι σε πολλους σταθμους τα εκδοτηρια του μετρο ειναι κλειστα σαββατοκυριακα???Π.χ σήμερα στον αγιο ιωαννη.1 υπάλληλος δεν περισσεύει??Το ίδιο συμβαίνει και στον προαστιακό.Αλλά εκει έχουν σεκιουριτα Evil or Very Mad για να κλείσει το σταθμο και δεν ούτε μηχανήματα και μετα τις 20'00 ταξιδεύεις τζαμπα απο σταθμούς εκτός αθηνών.Αλλη μια πρωτοτυπία made in greece.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sun Dec 16, 2007 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Νέος σχεδιασμός για την ιστοσελίδα της Αττικό Μετρό!

http://www.ametro.gr
http://www.amel.gr
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Παρότι ήταν καιρός να αλλάξει η βαριά προηγούμενη σελίδα με μια πιο λειτουργική, η καινούρια είναι χειρότερη. Αντί να είναι μια χρηστική και προσανατολισμένη προς τον επιβάτη σελίδα, στο στυλ του Tube, του μετρό του Παρισιού κλπ., με υπηρεσίες σχεδιασμού και αναζήτησης δρομολογίων, με πληροφορίες για τις διαδρομές και τους σταθμούς κλπ. προσφέρει:
- φάτσα κάρτα τον Σουφλιά να... καλοσωρίζει τον μετροπόντικα στη Θεσσαλονίκη (λες και τον ενδιαφέρει τον ξένο επιβάτη τι κάνει ο Σουφλιάς),
- ιστορίες και τεχνικά στοιχεία για την κατασκευή του Μετρό (8 χρόνια τα ίδια πράγματα),
- τις πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες μέσω... FAQ > Λειτουργία, στο τρίτο δηλαδή επίπεδο του site.

Δεν ξέρω αλλά ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας μυρίζει δημόσιο οργανισμό και κρατική προπαγάνδα, κι αυτό είναι κρίμα για την Αττικό Μετρό. Δηλαδή έλεος, είναι τόσο σημαντικός ο... ιδρυτικός νόμος της Αττικό Μετρό και οι γεωλογικές και γεωτεχνικές ιδιαιτερότητες του αττικού εδάφους ώστε να παρουσιάζονται πρώτη μούρη στο site;

Άσε τα κατεβατά με τα περισπούδαστα και μη συμβατικά αγγλικά. Θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι κανείς ξένος επιβάτης δεν κάθεται να διαβάσει ατελείωτες σελίδες κειμένου με βαρύγδουπες εκφράσεις όπως "alter dramatically" και "intensive pace", ειδικά σε ένα site που πρέπει πρώτα απ'όλα να παρέχει γρήγορα και άμεσα χρήσιμη πληροφορία στον επιβάτη που την χρειάζεται. Για να μην πω για το "Ministry of PEHODE" που με έκανε να χάσω ακόμα και τα λίγα μαλλιά που μου έχουν απομείνει Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

είναι προφανές ότι η σελιδα της ΑΜΕΛ εξυπηρετεί προς ενημέρωση των επιβατών/επισκεπτών/χρηστών και η σελιδα της αττικό μετρό είναι η σελίδα της εταιρίας διαχείρησης του έργου κατασκευής των μετρό αθηνών και θεσσαλονίκης...

οποτε και των δύο το περιεχόμενο είναι περίπου σωστό...

ίσα ίσα, στο ametro.gr περισσότερα τεχνικά στοιχεία θα ήταν καλό να υπάρχουν και οι τεχνικές φωτογραφίες να έχουν και κάποιο σχολιασμό.

all in all, οι δύο καινούργες ιστοσελίδες πολλοι καλύτερες από την παλιά και ο διαχωρισμός σε κατασκευή και λειτουργία απαραίτητος.

ps. πολύ ωραίο το ημερολόγιο προόδου των έργων σε στυλ gefyra.gr
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, αλλά η ιστοσελίδα είναι ametro.gr. Άντε να εξηγείς στον κάθε ξένο ότι άλλο Αττικό Μετρό κι άλλο ΑΜΕΛ. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι η διοικητική δομή του Μετρό δεν πολυενδιαφέρει κανέναν και δεν θα έπρεπε να μπερδεύει τόσο πολύ τους επιβάτες.

Όμως η σελίδα της ΑΜΕΛ είναι προσβάσιμη μέσω της Αττικό Μετρό, με την επισήμανση ότι... δεν υπάρχει επιλογή για αγγλική γλώσσα!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

den katalavainw ti ennoeis...i selida tou amel einai: www.amel.gr

kai profanws o dimos athinas, ta portals, to upourgio tourismou, o oasa kai oloi osoi dinoun link gia to metro prepei na kanoun update to link tous...

oso gia ta agglika... exeis apoluto dikio...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Αυριο εχει σταση εργασιας ο οσε και ο προαστιακος 7-9,14-16,21-23.Στους σταθμους εχει ανακοινωση για το ποια δρομολογια πραγματοποιουνται.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 10:34 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή η τροχαία μου αφαίρεσε για κάποιες μέρες άδεια και δίπλωμα αναγκάστηκα να γυρίσω από τη δουλειά με τον προαστιακό σιδηρόδρομο (αν και δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ τον Προαστιακό). Έχοντας τη φωτογραφική μηχανή μαζί είπα να δώσω μια εικόνα. Ο σταθμός αφετηρίας μου είναι η Στάση Κηφησίας που βρίσκεται μέσα στο δαχτυλίδι στη συμβολή Αττικής Οδού και Λεωφόρου Κηφησίας. Η πρόσβαση είναι λίγο προβληματική αφού πρέπει οι επιβάτες να διασχίσουν τουλάχιστον μία λωρίδα της Λεωφόρου Κηφησίας χωρίς να υπάρχει διάβαση πεζών.



Πριν την είσοδο της στάσης υπάρχει η μεταλλική κλίμακα που οδηγεί πάνω στο δαχτυλίδι για μετεπιβίβαση σε λεωφορειακές γραμμές



Εδώ η είσοδος της Στάσης στην άλλη πλευρά της Κηφισίας



Κι εδώ η είσοδος από την πλευρά που μπήκα



Τα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων (δεν υπάρχει γκισέ στη συγκεκριμένη στάση)



Η ενημέρωση για τα δρομολόγια



Το δίκτυο του Προαστιακού σιδηρόδρομου



Και μια έκτακτη ανακοίνωση για τη χρήση συρμών Intercity για δρομολόγια του Προαστιακού



Και το Intercity που έχασα στο βάθος



Η αποβάθρα



Και το κλασικό RailBus (αν τα ξέρω σωστά) του Προαστιακού




Και μια εικόνα από μέσα στο συρμό



Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ότι μέχρι στιγμής διατηρούνται πεντακάθαροι οι συγκεκριμένοι συρμοί. Από Κηφησίας για να πας στο Σταθμό Λαρίσης είναι απαραίτητη η αλλαγή συρμού στο Σταθμό Νερατζιώτισσα.
Το δεύτερο κομμάτι της διαδρομής (Νερατζιώτισα-Σταθμός Λαρίσης) έγινε με Intercity



Του οποίου η κατάσταση στο εσωτερικό είναι η παρακάτω



Σίγουρα φαίνεται η ηλικία του σε σχέση με τα RailBus.

Αυτή λοιπόν η σύντομη περιήγηση. Γενικά ενώ οι συρμοί είναι πολύ άνετοι, αυτόν τον καιρό υπάρχει ένα μπάχαλο με τα δρομολόγια και τις κατευθύνσεις των συρμών όπου κανείς δεν είναι σίγουρος για τον προορισμό του συρμού που χρησιμποιεί και πρέπει διαρκώς να ρωτάς είτε υπαλλήλους (αν βρεις) είτε άλλους επιβάτες και να έχεις το νου σου για τις ανακοινώσεις που γίνονται στα μεγάφωνα. Φαντάζομαι με την ολοκλήρωση των έργων που δημιουργούν τα προβλήματα να πάψει αυτή η σύγχυση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 10:44 am    Post subject: Reply with quote

@ villsugar

Εννοώ ότι όταν π.χ. κάποιος βάλει στο Google "Athens Metro" το πρώτο αποτέλεσμα θα είναι το www.ametro.gr ενώ το www.amel.gr είναι μόλις το 4ο. Αλλά ακόμα και στο site της Αττικό Μετρό οι πρακτικές πληροφορίες για τη λειτουργία θα έπρεπε να βρίσκονται στην αρχική σελίδα, και όχι ο... "Minister of PEHODE" Laughing Δεν καταλαβαίνω δηλαδή προς τι αυτή η επέκταση του διοικητικού διαχωρισμού και στις ιστοσελίδες, που το μόνο που κάνει είναι να δυσχεραίνει την εξυπηρέτηση του επιβάτη.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

koeman wrote:


Και το κλασικό RailBus (αν τα ξέρω σωστά) του Προαστιακού

http://i206.photobucket.com/albums/bb320/avassil/IMG_0086RailBus1.jpg
http://i206.photobucket.com/albums/bb320/avassil/IMG_0087RailBus2.jpg

Και μια εικόνα από μέσα στο συρμό

http://i206.photobucket.com/albums/bb320/avassil/IMG_0088RailBus3.jpg


Αυτος ο συρμος ονομαζεται Desiro Electric. Ονομαζεται ετσι επειδη κινειται με ρευμα απο το εναεριο δικτυο ηλεκτροδοτησης που διαθετει η γραμμη αεροδρομιου. Χρησιμοποιηται στα δρομολογια Νεραντζιωτισσα - Αεροδρομιο και στην Θεσσαλονικη, Θεσσαλονικη - Λιτοχωρο.
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Καθε και 14 και 44 εχει τρενο προς σταθμο λαρισης και πειραια απο νερατζιωτισσα. για να μην μπερδευεσε.Των και 44 περναει και απο κηφισιας.Αν ερχεται τρενο στην νερατζιωτισσα στην αποβαθρα προς αεροδρομιο παει κηφισιας και γυρναει στην αποβαθρα προς αθηνα ειτε για κιατο ειτε για πειραια.Το desiro electric(με τα μωβ καθισματα) ειναι σταθμευμενο και στις 2 αποβαθρες αναλογα το δρομολογια.Το δρομολογιο πειραιας-νερατζιωτισσα τερματιζει νερατζιωτισσα (αποβαθρα προς και μετα παει κηφισιας για να γυρισει παλι στην νερατζιωτισσα (αποβαθρα προς αθηνα).Στην κηφισιας τα τρενα που ερχονται στην αποβαθρα προς αεροδρομιο πανε αεροδρομιο και αυτα προς αθηνα πανε πειραια η κιατο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

Εχω και εγω ενα μικρο φωτορεπορταζ σημερα.

Απ'ο,τι φαινεται και στις κατωθι φωτογραφιες, η κατασκευη του παρκινγκ διπλα στο σταθμο του Αγιου Δημητριου εχει κολλησει (για να μην πω εγκαταλειφθει). Για οσους δεν το εχουν δει, προκειται για εναν πολυ μεγαλο χωρο στο ρευμα της Βουλιαγμενης προς Γλυφαδα ο οποιος εδω και παρα πολυ καιρο βρισκεται πισω απο ενα λαμαρινιενο φρακτη. Προσπαθησα να βρω πληροφοριες για το συμβαινει, αλλα δεν καταφερα τιποτα.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Wed Dec 19, 2007 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ ειλικρινά για τις πληροφορίες.
Αλλά έμεινα με την απορία. Τα RailBus τελικά ποιά είναι?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Dec 19, 2007 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

αυτά :
http://www.amnizia.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=10909&g2_serialNumber=2
http://www.amnizia.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=10927&g2_serialNumber=2
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 88, 89, 90
Page 90 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr