View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 4:00 pm Post subject: |
|
|
Το ξέραμε το δεύτερο, και το περιμέναμε. Ας ελπίσουμε ότι θα συντομευθεί η διάρκεια των έργων, γιατί αν κλείσει η γραμμή τον Φεβρουάριο για 6 μήνες προβλέπεται να ξανανοίξει τον Αύγουστο.
Ξέρει κανείς να μας πει τι είδους έργα απομένουν να γίνουν στο Νομισματοκοπείο και το Χολαργό καθώς και σε ποιο σημείο βρίσκεται η διάνοιξη του σταθμού στην Αγία Παρασκευή; |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 4:59 pm Post subject: |
|
|
Η ταλαιπωρία δεν είναι στους επιβάτες για αεροδρόμιο, αλλά σε όσους χρησιμοποιούσαν τους σταθμούς Χαλάνδρι και Πλακεντίας. Διότι αυτός που θελει απο μοναστηράκι να πάει αεροδρόμιο, θα κατέβει Νερατζιώτισσα με ΗΣΑΠ. Αυτός που πάει όμως από Χαλάνδρι στο Σύνταγμα, θα ταλαιπωρηθεί με λεωφορεία. |
|
Back to top |
|
 |
UWG Senior Member

Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 7:03 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κανέις σε πιό στάδιο βρίσκεται η μελέτη επέκτασης τού προαστιακού πρός Λαύριο; |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 3:43 pm Post subject: |
|
|
Η μελέτη του προαστιακού προς Λαύριο βρίσκεται στο στάδιο αναθεώρησης επικαιροποίησης της αναγνωριστικής μελέτης του 1997. Υπάρχει κάποια προτεινόμενη χάραξη, αλλά υπάρχουν και προβλήματα τα μεγαλύτερα στην Κερατέα (όπου ο Δήμος ζητά μεταξύ άλλων να μη γίνει ο ΧΥΤΑ για να επιτρέψει τη διέλευση της γραμμής... και η ΕΡΓΟΣΕ ...απειλεί με σήραγγα) και στο Λαύριο, όπου υπάρχουν δυο εναλλακτικές 1η παραλιακά προς το λιμάνι (που δεν εξυπηρετεί καλά την πόλη) και 2η μέσα από το κέντρο με street running σαν τραμ μέχρι το λιμάνι (για καλύτερη εξυπηρέτηση της πόλης). Υπάρχουν και μπλεξίματα με το ΥΠΕΧΩΔΕ που σχεδιάζει κάτι κόμβους στο Μαρκόπουλο επί της υφιστάμενης οδού αντί να φτιάξει τη μελετημένη επέκταση της Αττικής Οδού δυτικότερα. Ήδη έχουν αρχίσει τοπογραφικές αποτυπώσεις που είναι απαιτούμενες για το επόμενο στάδιο της προμελέτης. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 4:42 pm Post subject: |
|
|
Πριν 5 μερες ειχα γραψει σε αυτο το τοπικ σχετικα με την ταλαιπωρια που τραβηξα περιμενοντας το λεωφορειο επι μιση ωρα στη σταση μετρο του Αγ. Δημητριου.
Την ιδια μερα εστειλα το παρακατω email στον Δημο Αλιμου:
"Θα ηθελα να εκφρασω τα παραπονα μου για τις μεγαλες καθυστερησεις και τα αραια δρομολογια του 108 και 109 ειδικα τις βραδυνες ωρες.
Χθες στην σταση μετρο του Αγιου Δημητριου γυρω στις 22.40 περιμενα 30 λεπτα για να περασει το λεωφορειο.
Πώς περιμενουμε ο κοσμος να αγκαλιασει τα μεσα μαζικης μεταφορας οταν πρεπει να περιμενει τοση ωρα στο κρυο και στη ζεστη;
Παρακαλω ενημερωστε με αν ο δημος σκεφτεται να κανει για να διορθωθει η κατασταση.
Ευχαριστω πολυ"
Σημερα μου εστειλαν την απαντηση:
Σας ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία σας μαζί μας.
Θίγετε ένα σοβαρό πρόβλημα, του οποίου η επίλυση δυστυχώς δεν εξαρτάται από τον Δήμο. Είναι ζήτημα του ΟΑΣΑ και μόνο. Πρόσφατα ο Δήμαρχος, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο υπάλληλο κ. Αναστασίου, πήγαν στον ΟΑΣΑ για να θέσουν το πολύ κρίσιμο αυτό θέμα για την πόλη μας. Δυστυχώς η απάντηση που εισέπραξαν είναι ότι η συρρίκνωση των δρομολογίων είναι αναπόφευκτη λόγω έλλειψης προσωπικού και δεν αφορά μόνο το Καλαμάκι, αλλά ολόκληρη την Αττική.
Συνεχίζουμε, φυσικά, τις παρεμβάσεις στον ΟΑΣΑ.
Είμαστε πάντα στη διάθεση σας για ότι άλλο χρειαστείτε.
Αλλη μια αποδειξη οτι τελικα η χωρα αυτη νοσει πολυ ασχημα σχεδον σε ολα τα επιπεδα. Απο τι μια ακους οτι στο Δημοσιο γινεται χαμος με την κατασπαταληση πορων και απο την αλλη βλεπεις οτι δεν μπορουν να προσλαβουν μερικες δεκαδες οδηγους προφανως λογω της γνωστης καραμελας περι απουσιας κονδυλιων. Νιωθω πραγματικα εξαλλος με αυτη τη κατασταση αλλα ταυτοχρονα ανημπορος να κανω κατι περαν του να στειλω ενα email. Δυστυχως στην Ελλαδα ολοι μας ειμαστε καλοι να υποδεικνυουμε τα κακως κειμενα, αλλα απο πραξεις λιγα πραγματα.
Ωραια, το email το εστειλα...και τωρα τι;  |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 1:20 am Post subject: |
|
|
Την αττικο μετρο να βαλει αυτοματο συστημα οδηγησης την μαρανε.Το οτι ειναι το μοναδικο μετρο της ευρωπης αν οχι του κοσμου που δεν επιτρεπει την εισοδο στα ποδηλατα δεν τη νοιαζει.Θα σας πω ενα καθημερινο φαινομενο.Ειμαι με ποδηλατο η περπαταω και αρκετα συχνα αν οχι καθε μερα και βλεπω το λεωφορειο Α8 να περναει και μετα να περναει και αλλο προς την ιδια κατευθυνση μετα απο 2 αντε 5 λεπτα ενω η συχνοτητα ειναι 12-15 λεπτα και μιλαω για ωρες πρωινες και μεσημεριανες αλλα συχνα και απογευμα.Αυτο συμβαινει στην πευκη στην κατευθυνση προς μαρουσι αλλα και προς αθηνα συχνα συμβαινει το ιδιο.Μυαλο χρειαζετε να κανουν την γραμμη Ανω πατησια-μαρουσι πιο πριν υπαρχουν ηλεκτρικο,λεωφορεια,τρολευ.Εξαλλου ποιος θα παρει ενα λεωφορειο απο στουρναρη για να παει μαρουσι,νεα ιωνια η ηρακλειο με τοσες στασεις??Αποφυγετε να παρετε αυτο το λεωφορειο γιατι θα
βλαστημησετε την ωρα και τη στιγμη που το κανετε. |
|
Back to top |
|
 |
ATHENIAN Junior Member


Joined: 25 Feb 2007 Posts: 115 Location: ΑΘΗΝΑΙ
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 2:12 am Post subject: |
|
|
μπερδέψαμε ποδήλατα με δήμους...μπλα μπλα μπλα.....
βρες πρώτα ποδηλατόδρομους να κάνεις ποδήλατο και βλέπουμε με το μετρό,μην κατηγορούμε ένα μέσο που λειτουργεί άψογα τόσο εύκολα,η ισοπέδοση και η γκρίνια δεν έχει καμμία αξία.
Όσο για τα λεωφορία,σε λάθος φορέα έστειλες email...τι δουλειά έχει ο δήμος.Υπάρχει τομέας παραπόνων στον οασα...πάρε στο 185 να στο δώσουν,δεν έχει όλη η αττική προβλημα όπος σου είπαν ,άλλες γραμμές έρχονται στην ώρα τους,όπως το Α2,Α1,και όλα των δυτικών προαστίων,η βουλιαγμένη έχει πρόβλημα,όσες φορές πήρα από εκεί λεοφορείο την πάτησα,το Α3 είναι η χειρότερη γραμμή με διαφορά.......πάρε στα παράπονα του οασα λοιπόν,και περίμενε 1,5 χρόνο να σωθεί η περιοχή από την επέκαση του μετρό εκεί το 2009,από το χειρότερο μετρό της Ευρώπης που δεν αφήνει ποδήλατα....
kαι για να μην παρεξηγηθώ,σαφώς και πρέπει να επιτραπούν.... |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 8:39 am Post subject: |
|
|
ATHENIAN wrote: | ... που δεν αφήνει ποδήλατα....
kαι για να μην παρεξηγηθώ,σαφώς και πρέπει να επιτραπούν.... | Εμένα πάλι επιτρέψτε μου να μη καταλαβαίνω πως μπορούν να συνυπάρξουν - πιθανόν στριμωγμένοι - άνθρωποι μέσα στα βαγόνια μαζί με ποδήλατα. Ακόμα και με κατοικίδια ζώα. Τι θα γίνεται στις κυλιόμενες σκάλες? Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και δε λύνονται με αφορισμούς. Χρειάζεται μελέτη και δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων ακόμα και σε κοινωνικό επίπεδο. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 9:37 am Post subject: |
|
|
Χειρότερο λεωφορείο από το 703, που κατεβαίνει την λεωφόρο Θηβών(διερχόμενο από τα δυτικά προάστεια) για να καταλήξει έξω από την πλατεία Καραϊσκάκη στο Πειραιά, απλά δεν υπάρχει.
Υπάρχουν ημέρες και περίοδοι της ημέρας που θα πρέπει να περιμένεις μέχρι και 45' . Συνήθως περνάει κάθε μισή ώρα και αλοίμονο σου αν το δεις να περνάει χωρίς να το προλάβεις.  |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 11:47 am Post subject: |
|
|
Οταν εχει αραια δρομολογια το μετρο ειδικα απογευματα και βραδια και σαβατοκυριακα πως να επιτρεψει ποδηλατα αφου πηζει???Ετσι και αλλιως οσοι κανουν ποδηλατο εχουν μαθει να υπαρχουν στους δρομους ετσι χυμα οποτε αν γινουν ποδηλατοδρομοι θα τους φανουν αχρηστοι μετα απο τοσα χρονια συνηθειας αν τους τηρει καποιος οδηγος που δεν το νομιζω(βλεπε λεωφορειοδρομους χωρις καμερες κλπ).Οι δικαιολογιες του μετρο ειναι το ποδηλατο βρωμιζει και οτι δεν εχει ειδικους χωρους (ο ησαπ δηλαδη εχει??)Τουλαχιστον γιατι δεν κανουν μια δοκιμαστικη περιοδο για τα ποδηλατα και αν δουν οτι δεν εξυπηρετειται ο κοσμος ας ξαναελθει η απαγορευση.Επισης οταν τους ειπε το υπουργειο για διωρη επεκταση δηλαδη μεχρι τις 2 τη νυχτα παρασκευοσαββατα απειλησαν με απεργιες.Αρα για τι αψογο μεσο μιλαμε με αραια δρομολογια και οχι ποδηλατα?? |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 12:49 pm Post subject: |
|
|
prosopika theoro to metro poli kalo meso kai leitourgiko, na eimai ilikrinis de gnorizo polla meri opou na leitourgei mehri teis 2 to metro. sta perissotera 12:30 klinei, mi po 12:00... |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 12:58 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αλλά όλη η Ευρώπη έχει νυχτερινά λεωφορεία... Εμείς έχουμε μόνο τους ταρίφες...  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 1:14 pm Post subject: |
|
|
eheis dikio, an kai ehoume poli ftinous tarifes....kati einai kai ayto. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 2:25 pm Post subject: |
|
|
Eχουμε και εμεις νυχτερινα λεωφορεια Χ14,500,790 το τρολει 11 και τραμ παρασκευη σαββατο 24ωρο.Τι αλλο θελετε???Α και στο παρισι κλεινει το μετρο 12.45 τελευταιο δρομολογια και εδω 12.05 οχι 12.30.12.30 ειναι ο ηλεκτρικος.2 μερες να δουλεψουν 2 ωρες παραπανω εστω δοκιμαστικα δεν θα παθουν τιποτα.Μετα αν δεν εχει κοσμο ας το καταργησουν. |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 4:29 pm Post subject: |
|
|
Τρία λεωφορεία για ολόκληρη την Αθήνα... Βλέπεις ποιο είναι το πρόβλημα; Δεν καλύπτεται έτσι η πόλη. Ερώτηση: Πότε θα αρχίσει να λειτουργεί το μετρό μέχρι τις 2 δοκιμαστικά; Όχι τίποτα άλλο, αλλά κατεβαίνω στην Αθήνα την Δευτέρα...  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 6:54 pm Post subject: |
|
|
ATHENIAN wrote: | Όσο για τα λεωφορία,σε λάθος φορέα έστειλες email...τι δουλειά έχει ο δήμος.Υπάρχει τομέας παραπόνων στον οασα |
Εχω σκοπο να στειλω email και εκει να δω αν θα μου πουν ο,τι ειπαν στον Δημαρχο. Ωστοσο δεν συμφωνω οτι διαμαρτυρηθηκα σε λαθος φορεα. Θεωρω οτι καθοτι ειμαι δημοτης Αλιμου, ο δημος εχει υποχρεωση να ακουσει τα προβληματα μου και να κανει τις καταλληλες κινησεις για να τα επιλυσει. Επιπλεον, αλλη ισχυ εχει ενα μεμονωμενο email στον ΟΑΣΑ και αλλη ο Δημαρχος και τα αιτηματα του που υποτιθεται οτι εκφραζουν την αγανακτηση μιας μεγαλης μεριδας δημοτων, αν οχι ολων.
Οσον αφορα τα ποδηλατα, διαβαστε το παρακατω ενδιαφερον φορουμ στο blog "Ποδηλατωντας στην πολη". Η συζητηση αφορα στο αν επιτρεπεται η χρηση αναδιπλουμενων (σπαστων) ποδηλατων στο μετρο. Απ'ο,τι λενε τα παιδια, επιτρεπεται, αν και μια κοπελα ειχε καποιο προβλημα στο Συνταγμα. Ειναι φανερο οτι το Αττικο Μετρο δεν εχει βγαλει μια ξεκαθαρη πολιτικη στο θεμα αυτο.
http://www.paraschis.gr/citycycle/comments.php?y=07&m=03&entry=entry070306-134704
Παντως τα σπαστα ποδηλατα εχουν μεγαλο ενδιαφερον. Στο ιδιο site δειτε ενα μικρο βιντεακι για το πώς κλεινουν και ανοιγουν (δυστυχως το συγκεκριμενο μοντελο δεν υπαρχει ακομα στην Ελλαδα, αλλα φανταζομαι οτι και τα μοντελα που ηδη υπαρχουν καπως ετσι θα πρεπει να λειτουργουν).
http://www.paraschis.gr/citycycle/index.php?entry=entry071023-125248
EDIT: Και ενα τριτο, σχετικο με την κουβεντα μας, link απο το παραπανω blog το οποιο εχει και μια φωτο που δειχνει το σπαστο ποδηλατο του συγγραφεα μεσα στο μετρο:
http://www.paraschis.gr/citycycle/index.php?entry=entry070524-075025

Last edited by Dimiskour on Thu Nov 08, 2007 7:14 pm; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
|
Back to top |
|
 |
Nikolis_Efentis New Member


Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:06 pm Post subject: |
|
|
για να διορθώσω μια ανακρίβεια, στο παρίσι το μετρό είναι ανοικτό μέχρι 12:45 (ξεκινάει από αφετηρία) όλες τις μέρες εκτός από το σάββατο και παραμονές αργιών/γιορτών που επιμηκύνεται το ωράριο κατά μία ώρα ....χτες πχ πήρα το μετρό στη 1:35, άλλαξα γραμμή στη 1:48 και στις 2 ήμουν στο σταθμό μου και υπήρχε ένας ακόμα συρμός να περάσει 15 λεπτά μετά
εγώ θεωρώ ότι η επιμήκυνση ωραρίου χρειάζεται για παρασκευή και σάββατο....ο κόσμος πιστεύω θα αγκαλιάσει το μέτρο ... τόση αντίδραση δε μπορώ να την καταλάβω ....ας κάνουν μια πιλοτική εφαρμογή να δούμε αλλά κι εκεί αντιδρούν.... |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:11 pm Post subject: |
|
|
Εγω δεν αντιδρω αλλα εχουν ηδη αντιδρασει οι εργαζομενοι με απεργια οταν τους εγινε νυξη εστω για δοκιμαστικη εφαρμογη.Λενε οτι μπορει να το κανουν το φλεβαρη που θα κλεισει το τμημα εθνικη αμυνα-αεροδρομιο.Ισχυριζονται ελιπη συντηρηση και οτι θελει προσληψη νεων τεχνικων που δεν εχει και τα λεφτα.Να μου πεις η εθελ εχει λεφτα που εβαλε νυχτερινο λεωφορεια??Οχι.Αρα απορω και εγω.Ας βαλουν τα ποδηλατα μεσα και τοτε θα εχουν κανει ενα βημα μπροστα. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 12:35 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχω αντίρρηση το μετρό και ο ΗΣΑΠ να λειτουργούν μέχρι τη 1πμ. Πιστεύω όμως κι εγώ ότι πριν από γιορτές και αργίες πρέπει να λειτουργούν μέχρι τις 2πμ μιας και τότε ο κόσμος επιστρέφει σπίτι πιο αργά το βράδυ.
Πάντως αφού οι αρμόδιοι δε θέλουν επέκταση του ωραρίου για μετρό/ΗΣΑΠ, ας βάλουν νυχτερινά λεωφορεία. Κάποιος ανέφερε ότι τα νυκτερινά δρομολόγια που υπάρχουν ήδη, καλύπτουν τη πόλη. Καλώ λοιπόν οποιονδήποτε το πιστεύει πραγματικά αυτό να πάει από το Περιστέρι προς Αιγάλεω ή από Βύρωνα προς Ηλιούπολη στις 3πμ, χωρίς ταξί ή αυτοκίνητο. Μπορεί? Και δε μιλάω να περπατήσω 3 χλμ μέχρι τη κοντινότερη νυκτερινή γραμμή γιατί έτσι γυρνάω και περπατώντας στο σπίτι μου (το είχα κάνει κάποτε!)
Η συγκοινωνία οφείλει να υπάρχει όλες τις ώρες (έστω και με ακριβότερο κόμιστρο τα βράδια) και να εξυπηρετεί το κοινωνικό αγαθό της μετακίνησης. Αλλιώς ας το διαλύσουμε και ας πάρουμε όλοι αυτοκίνητα ... |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 1:00 pm Post subject: |
|
|
Εγώ θυμάμαι πως τα χρόνια που ήμουν φοιτητής υπήρχε νυχτερινό λεωφορείο προς την περιοχή μου (Ελευσίνα), το οποίο ήταν αυτό που λέμε "γαλατάδικο". Σταματούσε παντού και εξυπηρετούσε και Βοτανικό, Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Δαφνί, Ασπρόπυργο, Μάνδρα και Μαγούλα. Έφευγε κάθε μία ώρα από το Πανεπιστήμιο, το κόμιστρο ήταν ελαφρά πιο ακριβό και είχε τρομερή κίνηση.
Εννοείται πως εξυπηρετούσε τις παραπάνω περιοχές μόνο στα σημεία απ' τα οποία περνούσε ούτως ή άλλως (δεν έμπαινε μέσα στις πόλεις δηλαδή), παρ' όλα αυτά βόλευε πολύ κόσμο γι' αυτό και είχε τεράστια επιτυχία σαν δρομολόγιο.
'Αλλο πράγμα είναι να κατεβαίνεις στην Ιερά Οδό στο Αιγάλεω και ανάλογα με τη στάση να περπατάς ως το σπίτι σου ή να παίρνεις από εκεί ένα ταξί για μια μικρή διαδρομή, και άλλο να παίρνεις το ταξί απευθείας από την Αθήνα. Γλίτωνε πολλά λεφτά ο κόσμος, και κυρίως, την άρνηση του ταρίφα να τον μεταφέρει σε περιοχές που τη νύχτα δεν είναι πολύ δελεαστικές (επειδή επιστρέφουν άδειοι).
Παρ' όλα αυτά. η γραμμή καταργήθηκε. Δεν ξέρω τι έφταιξε (το μυαλό μου πάει περισσότερο στα συνδικαλόσκυλα και όχι στη διοίκηση), σε κάθε περίπτωση όμως, χαμένοι ήταν οι επιβάτες και η κοινή λογική. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 2:11 pm Post subject: |
|
|
Σκεψου ομως ποσο πληθυσμος ηταν τοτε στην αθηνα ποσο ηταν τα καυσιμα τοτε και ποσα λεφτα δοθηκαν σε λεωφορεια.Σκεψου επισης οτι οι τζαμπατζηδες εχουν αυξηθει δραματικα. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 2:32 pm Post subject: |
|
|
kounoupis wrote: | Σκεψου ομως ποσο πληθυσμος ηταν τοτε στην αθηνα |
Ε καλά, δεν είμαι και του 1800 ρε Κουνούπη! Παρόμοιο πληθυσμό είχε και τότε η Αθήνα!
Όσο για τα καύσιμα, ας εναρμονιστεί το κόμιστρο με την τιμή του πετρελαίου για να μην μπαίνει μέσα η επιχείρηση. Ένας μεροκαματιάρης ή ένας φοιτητής, δεν φαντάζομαι να έχει πρόβλημα να δώσει 1,5 ή 2 ευρώ για να πάει στο σπίτι του, από το να δώσει καμμιά δεκαπενταριά (και βάλε) στη διπλή ταρίφα, κι αυτά μέσω Θήβας λόγω διπλοκούρσας που συνηθίζεται πολύ τη νύχτα.
Κι αν χρησιμοποιεί καθημερινά τα νυχτερινά δρομολόγια, ακόμα καλύτερα γι' αυτόν. Βγάζει μια κάρτα και ξεμπέρδεψε. Το κέρδος είναι δεδομένο σε κάθε περίπτωση, και όχι μόνο σε χρήμα. Κυρίως σε χρόνο. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 2:45 pm Post subject: |
|
|
Σκεψου ομως οτι η κυβερνηση εχει αλλαξει τα σχεδια της για τις δεκο.Προωθει τη λιγοτερη δυνατη χρηματοδοτηση στις συγκοινωνιες μιας και ολες φετος αυξησαν τα ελλειματα τους.Και ετσι ο οασα δεν μπορει να βαζει λεωφορεια μερα-νυχτα οταν τα χρησιμοποιουν λιγοτεροι απο οτι πρεπει η δεν χτυπανε εισητηριο γιατι θα χρειαστει να κοψει απο αλλου.Η αλλιως να γινει το αλλο να ακριβεινουν τα ταξι και να μην εχουν 2πλη ταριφα οπως στο μπουενος αιρες.Και στη τελικη αυτος που δουλευει νυχτα σιγουρα δεν θα παιρνει ταξι καθε μερα.Θα αναγκαστει να αγορασει μεσο.Και απο ηλιουπολη προς περιστερι παει το 790.Απο βυρωνα ας αλλαξει στο συνταγμα απο το 11 στο 790.Το 790 μια ζωη αδειο το βλεπω αρα που θα χρησιμευε αν πηγαινε αιγαλεω???Παλι αδειο θα ταν.Σκεψου ποσοι σκανε 3.20 να πανε αγια παρασκευη με Χ92 ενω κανονικα ειναι 0.50 και παρανομει ο οδηγος η αν σταματησει το λεωφορειο προς αθηνα να τον παρει?? |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 1:17 am Post subject: |
|
|
Μέγα λάθος αγαπητέ kounoupis !!! Και δυστυχώς το κάνουμε όλοι αυτό και ελαφρά τη καρδία! Η μετακίνηση είναι αγαθό και το κράτος οφείλει να μου παρέχει συγκοινωνία σε λογική τιμή ή να παρέχει ένα σωστό πλαίσιο για λειτουργία ιδιωτικών ΜΜΜ. Το ταξί δεν είναι λύση και το αυτοκίνητο από την άλλη αποτελεί τη χειρότερη δυνατή λύση για το κοινωνικό σύνολο και το κράτος δε θα έπρεπε να μας στρέφει εκεί.
Ο ΟΑΣΑ (ΕΘΕΛ) πρέπει να προμηθευτεί νέα λεωφορεία. Γιατί κόλλησε η προκήρυξη? Γιατί η προμήθεια καρκινοβατεί εδώ και χρόνια? Γιατί δεν προσλαμβάνει παραπάνω οδηγούς αφού βλέπει ότι δεν του βγαίνουν τα δρομολόγια? Γιατί δεν ενοποιούνται τα κόμιστρα (σύστημα ζωνών α-λα Λονδίνο και Βερολίνο)? Γιατί υπάρχουν ανταγωνιστικές γραμμές λεωφορείων προς τα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς? Γιατί εξακολουθούν ένα σωρό λεωφορεία να περνάνε από το κέντρο και να αγνοούν το μετρό και τον ΗΣΑΠ που _επιβάλλεται_ να αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του συγκοινωνιακού συστήματος?
Γιατί στη Γερμανία έχουν τρένο στις 3 το βράδυ κι εγώ ούτε λεωφορείο ? Γιατί στη Γερμανία επιτρέπουν ποδήλατα ενώ στην Ελλάδα στραβομουτσουνιάζουν ακόμα και με τα αναδιπλούμενα ?
Γιατί ΜΟΝΙΜΩΣ νιώθω σ'αυτή τη χώρα πολίτης δεύτερης και τρίτης κατηγορίας?
Και κάτι τελευταίο - εντός θέματος αυτή τη φορά. Το 790 πηγαινοέρχεται άδειο γιατί περνάει ένα λεωφορείο κάθε 40-50 λεπτά. Αν θέλω να αλλάξω γραμμή πχ να συνδιάσω το 11 με το 790 ή το 500 με το 790, θα φάω το μισό μου βράδυ στο περίμενε !!!!! Αυτό δε λέγεται νυχτερινή συγκοινωνία αλλά νυχτερινή κοροιδία. Σε προ(σ)καλώ να πάρεις το 040 που έχει νυχτερινή συχνότητα διέλευσης 20-30 λεπτά και λειτουργεί αρκετό καιρό, και θα δεις ότι το χρησιμοποιεί αρκετός κόσμος. Και να τονίσω ότι δε θέλω στις 3 τα χαράματα να έχω συχνότητα 5 ή 10 λεπτά -- αυτό θα ήταν παράλογο. Αλλά πιστεύω ότι πχ. 12-2 η συχνότητα πρέπει να είναι ανά 20-λεπτο και 2-4 ανά 30λεπτο και τα χρονοδιαγράμματα να είναι ακριβή!
Τα Χ92 ως Χ97 είναι καλή ιδέα, αλλά δεν τα εμπιστεύομαι γιατί το αν θα δεχτούν επιβίβαση εξαρτάται μάλλον από τα κέφια του οδηγού (υποτίθεται ότι μετά τις 12 το βράδυ επιτρέπεται η επιβίβαση από όλες τις στάσεις). Άσε που 3,20 ευρώ σε σύγκριση με τα 0,50 αποτελεί εξοργιστικά ακριβότερη λύση.
Συγγνώμη αν η επίθεση αυτή έχει αποδέκτη εσένα. Δεν τα γράφω για σένα και σε παρακαλώ να μην το πάρεις προσωπικά. Απλά μάλλον σήμερα έχω κέφια για ... γκρίνια ολυμπιακών διαστάσεων και βρήκα την κατάλληλη αφορμή.
Peace!  |
|
Back to top |
|
 |
|