stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

αντε να ξεκινησου γρηγοαρα και τα εργα στο κορινθος πατρα
ελπιζω να εχουν ξεκινησει και τα μισοτελειωμενα εργα απο τη παρακαμψη αγρινιου γιατι ετσι ενα μεγαλο κοματι της ιονιας οδου θα φτιαχνεται
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Giannis
Έχεις απόλυτο δίκιο δεν είμαι το παράδειγμα προς μίμηση. Αλλά ήθελα πραγματικά να δω (πάντα με ασφάλεια) πόσο γρήγορα με αυτό το δρόμο κανείς μπορεί να φτάσει.
Δεν επικρωτώ αυτήν καθε αυτήν την προσπάθεια, αλλά επίτρεψε μου να πω πως αν έχεις ένα σχετικά γρήγορο αυτοκίνητο το να πας με 140-150 σε αυτούς τους δρόμους δεν είναι υπερβολικό. Είναι κομμάτια που πραγματικά κάθε 10 χλμ. βλέπεις ένα αυτοκίνητο. (βλέπε Ξάνθη - Μέστη).
Αυτά και respect στον ΚΟΚ.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

Στην Ιταλία όταν περνάς από διόδια ελέγχουν αν έχεις κάνει το προηγούμενο τμήμα σε χρόνο λιγότερο από το προβλεπόμενο (από το γνωστό τύπο της ταχύτητας). Αν έχεις φτάσει γρηγορότερα πληρώνεις πρόστιμο΄.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Ανταπόκριση απο μεσόγεια χάραξη.
Τμήμα : νέος κόμβος Α.Ανδρέα-Δυτική έξοδος σύραγγας Συμβόλου.

Τα έργα δείχνουν να προχωράνε με ταχεις ρυθμους αλλά το ορεινό κομμάτι που πρέπει να "οργωθει" στη κυριολεξια έχει πολύ δουλεια. Η υψομετρικές διαφορές που πρέπει να καλυφθούν μπορεί να φτάνουν και τα 100 μέτρα σε σημεία.
Σήμερα Κυριακή δεν δουλεύαν τα εργοτάξια παρά μόνο είδα άτομα να κάνουν συντήρηση (?) σε μηχανήματα.

Η παρουσίαση είναι απο ανατολικά προς δυτικά. Ο χαρακτηρισμός των λόφων είναι δικός μου προς κατανόηση του χώρου-περιοχής.
Στην ουσία πρόκειται για το μικρό κομμάτι που είχε δημοπρατηθεί τελευταίο.

Σημείο σύνδεσης με το υπάρχον τμήμα της Εγνατία οδού.

Λόφος Α Ακριβώς δίπλα απο στρατιωτικό φυλάκιο. Τεχνικά και εντός του χώρου (πρώην) του στρατοπέδου Shocked

απο το ίδιο σημείο προς την άλλη πλευρά (δυτικα-λόφος Β)



Λόφος Β. Στο βάθος φαίνεται το σημείο (λόφος Α) όπου τραβήχτηκαν οι προηγούμενες φωτογραφίες.


απο το ίδιο σημείο προς την άλλη πλευρά (δυτικά). Κάτω φαίνεται η επαρχιακή οδός Αγιου Ανδρέα-Ακροβουνίου. Στο βάθος λόφος Γ.


Τώρα απο την απέναντι μεριά, λόφος Γ, στο βάθος φαίνεται ο λόφος Β και το προηγούμενο τεχνικό έργο. Φαίνεται η υψομετρική διαφορά και η δουλεια που πρέπει να γίνει.

Στο συγκεκριμένο σημείο του λόφου Β, υποθέτω ότι μπορεί να κατασκευαστεί μίνι σήραγγα, ή ένα C&C μιας και οι οριοθετήσεις του δρόμου και η διαμόρφωση του χώρου δείνχουν να είναι μια λύση του τύπου, μονόδρομος. Θα δούμε στο μέλον μιας και το μόνο που έχει γίνει εδώ είναι η τοποθέτηση εκρηκτικών σε κάποιο σημείο και η κατασκευή διαζωμάτων.

Προχωράμε στη σύραγγα Συμβόλου,
ανατολικά

να πω εδώ ότι μόλις αντίκρισα την είσοδο αυτή ένοιωσα ένα παράξενο συναίσθημα Laughing . Φάνηκε μπρος μου ξαφνικά και ήταν και η πρώτη μου φορά...

δυτικά


και τα πρώτα τεχνικά έργα που βλέπουμε βγαίνοντας απο τη σύραγγα κατευθυνόμενη δυτικά ( προς Θεσσαλονίκη).

Στο βάθος το Παγγαίο.

μπροστα μας ανοίγεται η Πιερια κοιλάδα




Συνεχίζω με φωτογραφίες bonus

Very Happy
ναρκοπέδιο...

εντύπωση μου έκανε η πληθώρα των τρυπών και ο τρόπος που τις "βουλώνουν". Χέρι δεν έβαλα...

Σημείο απο το οποίο "σηκώνουν" χώμα. Γύρω στα δυο χιλιόμετρα μετά απο την δυτική έξοδο της σήραγγας.


και δύο φωτογραφίες καλλιτεχνικής φύσης



Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο στη βουλή για τον αυτοκινητόδρομο: Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα (Βορειοδυτική Οδός Πελοποννήσου).

Στην αιτιολογική έκθεση υπολογίζεται ότι θα αποφευχθούν 2 . 143 ατυχήματα με 3 . 707 τραυματίες , ενώ η συνολική εξοικονόμηση κόστους θα ανέλθει στα 716 εκατ . Ευρώ. Στα οφέλη του έργου περιγράφεται και η συντόμευση του χρόνου διάνυσης του νέου αυτοκινητόδρομου ( ταχύτητα μελέτης 120 χλμ / ώρα ). Στο τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα προκύπτει μείωση κατά 40 λεπτά για τα ελαφρά και 28 λεπτά για τα βαρέα οχήματα , ενώ στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Αλφειός θα μειωθεί κατά 35 λεπτά για τα ελαφρά και 22 για τα βαρέα οχήματα .

Νέα χάραξη έχουμε για την Αχαΐα στις περιοχές : Αιγείρα , Πλάτανος , Ελίκη , Αίγιο , Σελιανίτικα , ’βυθος , Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα . Κυρίαρχο στοιχείο της νέας χάραξης είναι οι σήραγγες και οι κοιλαδογέφυρες .

Το συνολικό μήκος του οδικού άξονα είναι 365 , 4 χλμ ., εκ των οποίων τα 283 , 7 χλμ . κατασκευάζονται από την αρχή και τα υπόλοιπα 81 , 7 χλμ . θα βελτιωθούν και θα αναβαθμιστούν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο . Ο οδικός άξονας από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα θα αποτελείται από τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας .

...θα ολοκληρωθεί σε 42 μήνες ή τριάμισι χρόνια .

...Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 2 , 809 δισ . ευρώ σε τρέχουσες τιμές .

Πηγή: Πελοπόννησος
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Corsakia ωραίες οι φωτογραφίες σου. Έκανα και γω πριν ένα μήνα αυτό το πέρασμα πίσω από το βουνό του Αγ.Ανδρέα, και τότε απλά ήταν έτοιμα τα τεχνικά. Τώρα βλέπω ότι άρχισε με πολύ γρήγορους ρυθμούς η διαμόρφωση του δρόμου, όπως φαίνεται και σε αυτή σου τη φωτογραφία.

http://aycu32.webshots.com/image/29871/2003641758484771294_th.jpg

Το θαμμένο τεχνικό που φαίνεται στο μέσον, ήταν έτσι πριν ένα μήνα:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/62.jpg

Το υπόλοιπο μισό μέχρι την είσοδο της σήραγγας είναι όντως πολύ, αλλά μάλλον θα χρησιμοποιούν πλέον το δρόμο πίσω από το βουνό για να φτάνουν πιο γρήγορα στο εργοτάξιο!! Laughing Λογικά θα πέσουν με τα μούτρα τώρα σε εκείνο το κομμάτι.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Νέα από το Μέστη - Μάκρη. Δηλαδή τι νέα... αρχαία τα βλέπω τα πράγματα.
Όλα κινούνται με ρυθμούς χελώνας.
Σε σχέση με ένα μήνα πριν που πέρασα η διαφορά είναι πως τελείωσαν τον κλάδο προς Αλεξ/πολη από προσωρινό Α/Κ Συκοράχης έως προσωρινή σύνδεση με παράλληλο επαρχιακό. (περίπου 3 χλμ.).
Αυτή τι στιγμή φτιάχνουν τον άλλο κλάδο. Για να βοηθήσω είναι το τμήμα που οι δύο κλάδοι κινούνται σε διαφορετικά ύψη.
Πάντως έκανα όλον τον παρ/λο επαρχιακό και έχει τελειώσει όλος, από τη Μέστη έως τα Δίκελλα.
Προφανώς μόλις τελειώσει και ο άλλος κλάδος, η κυκλοφορία προς Κομοτηνή θα γίνεται από την νέα ΕΟ (αναβαθμισμένη σε αυτά τα σημεία σε αυτοκινητόδρομο) και η κίνηση προς Αλεξ/πολη θα γίνεται από το σημείο που τελειώνει η διαφορά σε ύψος των δύο κλάδων (κατασκευάστηκε νέος συνδετήριος με την παρ/λη επαρχιακή οδό) και μέσω της παρ/λης για Δίκελλα και είσοδο στο αναβαθμισμένο (χωρίς μεταλικό διαχωριστικό) υποτμήμα Δίκελα - Μάκρη.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Τελειώνει και η διάνοιξη της σήραγγας του Συμβόλου!!!!

http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/EEAkVAZkEkwHOLfadE.php
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Να τα καλά μαντάτα που μας έφτασαν.
jimmara kai corsakia δε νομίζετε πων είναι μια καλή ευκαιρεία να κάνουμε ένα τουρ στην περιοχή?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν κι άλλα...

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για τη μελέτη του οδικού άξονα Ιωάννινα –Κακαβιά
(17/10/2007)
Υπεγράφη από το ΥΠΕΧΩΔΕ και βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο νομιμότητας, η σύμβαση για τη μελέτη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά. Στη σύμβαση, προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται η τοπογραφική αποτύπωση, η συγκοινωνιακή, γεωλογική, υδραυλική μελέτη και η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου, ενώ παράλληλα, προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την εκτέλεση των απαραίτητων γεωτεχνικών ερευνών, προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ. Η χρηματοδότηση του συνόλου των μελετών είναι εξασφαλισμένη από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Το υπό μελέτη οδικό τμήμα, συνολικού μήκους 70 χλμ. περίπου, αποτελεί συνέχεια της Ιόνιας οδού και προβλέπεται να κατασκευαστεί ως κλειστός αυτοκινητόδρομος, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. «Ένα ακόμη σπουδαίο έργο υποδομής για την περιοχή, προχωρά με γρήγορους ρυθμούς» επισημαίνει στη σχετική δήλωσή του ο Υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Σταύρος Καλογιάννης. ερτ
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 4:12 pm    Post subject: Reply with quote

Στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=553 , παρατίθενται 18 αρχεία PDF με την αιτιολογική έκθεση για το έργο παραχώρησης του άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Τσακώνα.

Όποιος έχει χρόνο για μελέτη, ας κατεβάσει τα σχετικά αρχεία.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Η επομενη γενιά οδικών έργων στις περιοχές Θεσσαλονίκη και γύρο από αυτήν...σύμφωνα με την εφημερίδα Αγγελιοφόρος
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/18/2007&page=18
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

alter100 wrote:
...σύμφωνα με την εφημερίδα Αγγελιοφόρος
και σύμφωνα με τις διακηρύξεις του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας στη συνέντευξη τύπου που παρεχώρησε. http://www.rcm.gr/articleview.cfm?pid=546&id=AD512FB0-145E-4521-43AC316DC529F281
Μόνο που όλα αυτά αφορούν μελέτες και απ' ότι δείχνει η ελληνική εμπειρία, περνούν δεκαετίες μέχρι να υλοποιηθούν αφού βρίσκονται... εκτός λεκανοπεδίου. Τρανταχτό παράδειγμα το πολύπαθο metro της Θεσσαλονίκης.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

φιλε δαμιανε ελεος με το κομπλεξ που εχετε για τους αθηναιους Rolling Eyes εδω τα εργα που εχουν γινει ειναι παρα πολυ λιγα για το μεγεθος της πολης..μην τα ριχνουμε ολα στην αθηνα!ο κυριος νομαρχης σας τι εκανε οταν του δινανε χρηματοδοτηση για την κορωνεια????τραγουδουσε καζαντζιδη? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Αν ψάξετε λίγο πιο πίσω (πριν κανένα χρόνο πάνω κάτω) κάπου θα βρείτε ένα post μου με τα ίδια έργα που θα ξεκινούσαν τότε.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
φιλε Δαμιανε ελεος με το κομπλεξ που εχετε για τους αθηναιους
Κανένα κόμπλεξ με τους Αθηναίους δεν έχω τουλάχιστον εγώ φίλε Gouperman. Πιστεύω αντιθέτως οτι ταλαιπωρούνται κι αυτοί πάρα πολύ εξ' αιτίας της υπερσυγκέντρωσης του πληθυσμού και της υποβάθμισης του περιβάλλοντος! Το πρόβλημα είναι η συγκέντρωση όλης της εξουσίας στο κέντρο που πρέπει αυτό να αποφασίζει για την ανάπτυξη της περιφέρειας παρ' όλο που δε γνωρίζει τα προβλήματα απο πρώτο χέρι. Σκέψου οτι για τη ρύθμιση των μισών περίπου σηματοδοτών της πόλης της Θεσσαλονίκης, αρμόδιο είναι το ΥΠΕΧΩΔΕ! Ακόμα η γραφειοκρατία στη δημόσια διοίκηση για ιδιοτελείς σκοπούς φρενάρει συχνά ακόμα και την απόφαση των κυβερνήσεων να προωθήσουν κάποια έργα. Όσο για το Νομάρχη μας...ας μη μιλήσω!! Και το ωραίο που άκουσα απο υποψήφιο βουλευτή πριν τις εκλογές: "Για να εκλεγεί κανείς βουλευτής στην περιφέρεια, πρέπει να τον εγκρίνει η Αθήνα. Ας μη κρυβόμαστε!"
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πότε θα φτιάξουν την εθννική οδό στην έξοδο της Θεσσαλονίκης προς Αθήνα?
Ελπίζω να συμπεριληφθεί στο έργο του Κόμβου της λαχαναγορας. Το οδόστρωμα είναι χάλια!
Ακόμη και ο ΠΑΘΕ σε τμήματα, ειδικά κοντά στα ποταμια (αλιάκμωνα,λουδια,γαλλικο,αξιο) έχει τα μαύρα χάλια του.
Παρεπιπτώντος κάνουν κάτι μπαλώματα, αλλά είναι μπαλώματα.
Χρειάζεται σοβαρή δουλειά. Απο την αρχή όλος ο τάπητας, αλα εγνατια.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Oct 21, 2007 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μια αρκετα ωραια και ενδιαφερουσα προσπαθεια οπου μπορειτε να "καρφωσετε" τα επικινδυνα σημεια των δρομων της περιοχης σας. Το θεμα ειναι ομως να τα δουν και οι υπευθυνοι...
http://www.msfree.gr/pin/
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Την Παρασκευή έκανα το Σέρρες - Θεσ/νίκη. Δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Ξυλόπολη - Δορκάδα αναβαθμισμένο σε αυτοκινητόδρομο.
Πάντως μετά από υπόδειξη στενού μου φίλου από τη Νιγρίτα, μου είπε πως προτιμότερο όταν πηγαίνεις προς Θεσ/νίκη, είναι καλύτερα να πηγαίνεις από Λυτή και την επιστρωφή να την κάνεις από τον νέο Α/Κ Λαγκαδά της εγνατίας.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 1:33 pm    Post subject: Βοήθεια. Reply with quote

Σας παρακαλώ να μου προτείνετε την καλλίτερη διαδρομή για να ταξιδέψω απο τη Θεσσαλονίκη στα Ζαγοροχώρια (Πάπιγκο). Ευχαριστώ προκαταβολικά. Smile
Ελπίζω να μην είμαι πολύ.....offtopic! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Θέλεις την συντομότερη,την ταχύτερη,την ομορφότερη ή με περιπέτεια;Με τι αυτοκίνητο;Απ' όλα έχουμε...διαλιέχτε!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
(22.10.2007 – 26.10.2007)
ΤΡΙΤΗ
1. Ώρα 14.00΄ - Αίθουσα Γερουσίας
Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συζήτηση και ψήφιση, σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 2 του Συντάγματος, επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και ρύθμιση συναφών θεμάτων».
Εισηγητές: Γεώργιος Τρυφωνίδης και Σπυρίδων Κουβέλης
απ'τη Βουλή.

Και ότι μας έλεγαν ότι θα συζητηθεί την προηγούμενη βδομάδα.
Back to top
View user's profile Send private message
tovarich
Visitor
Visitor


Joined: 21 Oct 2007
Posts: 5
Location: Athens

PostPosted: Tue Oct 23, 2007 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

Kalispera paidia, eimai kainourios user sto forum kai tha ithela na sas sygxaro olous gia to meraki kai tin diarki enimerosi pou deixnete sta diafora topics...!!! Laughing
San proto post, epilego to exis....

Βουλή - «Ναι» στη σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα -Πύργος-Τσακώνα


«Ναι» στην κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, είπε η Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής. Υπέρ της κύρωσης της σύμβασης τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ., ενώ τις
αντιρρήσεις τους διατύπωσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι εισηγητές, αλλά και οι ομιλητές (Κ. Μητσοτάκης-ΝΔ, Γ. Κοντογιάννης-ΝΔ, Δ. Κουσελάς-ΠΑΣΟΚ) μετέφεραν τις επιφυλάξεις των φορέων των πυρόπληκτων νομών για τις επιδράσεις του έργου σε περιοχές όπως η λίμνη Καϊάφα, και ζήτησαν την επικαιροποίηση των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου.

Ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θ. Ξανθόπουλος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο αναπροσαρμογής ορισμένων παραμέτρων του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, λόγω των επιπτώσεων από τις πυρκαγιές στις περιοχές διέλευσής του.

Μετά τις πυρκαγιές «είμαστε υποχρεωμένοι να επανεξετάσουμε κάποιες παραμέτρους και εάν χρειαστεί να τις αναπροσαρμόσουμε», είπε ο κ. Ξανθόπουλος.

Ο εισηγητής της ΝΔ Γ. Τρυφωνίδης είπε ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θέτει τις βάσεις (μαζί με την Εγνατία οδό) για ισόρροπη ανάπτυξη της χώρας, ενώ ο βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ Σπ. Κουβέλης αναφέρθηκε στη συμβολή του κόμματός του για την προώθηση του έργου, χαρακτήρισε ωστόσο μεγάλο το χρονικό διάστημα κατασκευής του έργου (70 μήνες). Από την πλευρά του, ο αγορητής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής χαρακτήρισε "ληστρική" τη σύμβαση που παραχωρεί την εκμετάλλευση του έργου στον παραχωρησιούχο επί 32 έτη.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/10/23/1428870.htm

Epitelous kali arxi sto pio epikindyno (meta to petalo tou malliakou) tmima tou ethnikou odikou diktyou....
Anamenoume kai alla eyxarista nea!!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Oct 24, 2007 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

(24/10/2007)
Πίστωση τριών εκατομμυρίων ευρώ, για την προκήρυξη της οριστικής μελέτης του έργου του οδικού άξονα Δράμας - Εγνατίας Οδού, εξασφαλίστηκε ήδη, σύμφωνα με τη διαβεβαίωση που έδωσε σήμερα ο Γ. Γ. του υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων κ. Κατσιγιάννης στον υπουργό Μακεδονίας - Θράκης Μαργαρίτη Τζίμα.
Σύμφωνα με τους αρμόδιους του ΥΠΕΧΩΔΕ, επίκειται η δημοπράτηση της οριστικής μελέτης, με χρόνο παράδοσης το 2008. Εκτιμάται ότι η έναρξη της κατασκευής του οδικού άξονα θα γίνει εντός του 2009.

(22/10/2007)
Την ένταξη σε χρηματοδοτικά προγράμματα των οδικών συνδέσεων της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, στο ύψος της Φιλιππιάδας, της υποθαλάσσιας σήραγγας του Ακτίου με την Ιόνια οδό, στο ύψος της Αμβρακίας λίμνης και την ουσιαστική βελτίωση του παραλιακού άξονα Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας ζητά από την Κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο το Τμήμα Ηπείρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Με βάση την απόφαση που ελήφθη, κατά την πρώτη τακτική συνεδρίαση της αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, η Κυβέρνηση καλείται να εντάξει άμεσα σε χρηματοδοτικά προγράμματα τις παραπάνω οδικές συνδέσεις, ως έργα υψηλής προτεραιότητας, για την ιεραρχημένη και έγκαιρη προετοιμασία και κατασκευή.
ερτ

Δηλ αυτή τη στιγμή που μελετώνται αυτά τα έργα, μελετών 150 εκατ. ευρώ δεν υπάρχει ούτε σχέδιο για τη χρηματοδότησή τους? Υπάρχει το ενδεχόμενο να μείνουν στο ντουλάπι?
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Oct 24, 2007 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Μα τι ευχάριστα νέα είναι αυτά για την Δράμα;

Ευτυχώς βάλανε Δραμινό υπουργό και κινεί και κανένα νήμα.

(Άσχετα αν το χωριό των Καραμανλήδων είναι πάνω στο δρόμο και μέχρι σήμερα δεν έχουν κάνει τίποτα για τον τόπο τους)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 152, 153, 154  Next
Page 124 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr