stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 12:56 am    Post subject: Reply with quote

Τελευταία, απέκτησα ένα ακόμη βίτσιο Rolling Eyes και φωτογράφίζω τα τραίνα της Βέρνης από ένα ύψωμα που βρίσκεται στο μέσω της διαδρομής προς το σπίτι μου!

Εδώ λοιπόν έχουμε έναν συρμό του προαστιακού...
http://www.flickr.com/photos/yiannis77/1413900927/in/photostream/



Και τα δυόροφα IC που ουσιαστικά διασχίζουν τη ραχοκοκκαλιά της Ελβετίας από Γενεύη, μ.εσω Λοζάνης, Βέρνης και Ζυρίχης μέχρι το St. Gallen στα αυστριακά σύνορα.

http://www.flickr.com/photos/yiannis77/1414768962/in/photostream/

http://www.flickr.com/photos/yiannis77/1414766534/in/photostream/

...τα οποία συχνά είναι ατελείωτα και δε βλέπεις αρχή και τέλος!

http://www.flickr.com/photos/yiannis77/1414769922/in/photostream/


Από τη συγκεκριμένη γέφυρα μπορεί να περάσουν και 4-5 τραίνα το λεπτό σε ώρα αιχμής! Οι γραμμές είναι τετραπλές. Σήμερα, και αφού έβαλα τη μηχανή στη θήκη της και πίσω στο σάκο...και αφού ανέβηκα στο ποδήλατο έτοιμος να την κάνω...πέρασε ένα υπέροχο γερμανικό ICE το οποίο δεν πρόλαβα ν΄απαθανατήσω! Crying or Very sad Crying or Very sad Είναι τόσο όμορφα και κομψά!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Fri Sep 28, 2007 7:53 pm    Post subject: Reply with quote

Πέρασα πρόσφατα απο το χωριό Αγ.Στεφανος στην Φθοιώτιδα.Βλεπετε στη φωτογραφία τo
εργοτάξιο
της Ακτωρ για την κατασκευή του ομώνυμου σταθμού της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Λιανοκλάδι Δομοκός (ελπίζω να τα λέω σωστά..) .Γενικώς δούλευαν εντατικά φορτηγά
πηγαινοέρχονταν ενω το υπουργείο μεταφορών -ζηλεύοντας τις πινακίδες του ΥΠΕΧΩΔΕ-εχει εγκαταστήσει πιο πρίν
παρόμοιες.
Το έβαλα γιατί κατα αρχάς ζηλεύω τα φοβερά posts απο την Εγνατία που κάνουν διάφοροι φίλοι στο topic των οδικών έργων.
Ομως σας την έχω φυλαγμένη. Ετσι όπως πάει ο Σουφλιάς σε μια πενταετία τους μεγάλους δρόμους θα τους εχει ξεπετάξει και μετά θα ψάχνετε δρομάκια να φωτογραφήσετε... Εμείς ομως των σιδηροδρόμων θα εχουμε ακόμα πολλά χρόνια να φωτογραφίζουμε αφου πχ το Καλλίδρομο μετά απο 10 χρόνια δεν έχει φτάσει ούτε στην μέση. Αρα τα ένσημα τα έχουμε εξασφαλισμένα για την σύνταξη...Με τους δρόμους θα σας φάει η ανεργία..Laughing


Last edited by GEO on Sun Oct 07, 2007 10:05 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Sep 30, 2007 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ξέρουμε τίποτα για κατασκευή διπλής γραμμής από Θεσσαλονίκη μέχρι Κιλκίς;

Σήμερα πηγαίνοντας στο Κιλκίς από τον παλιό δρόμο (μέσω Διαβατών), και μέχρι την γέφυρα του Γαλλικού ΄(περίπου στην Νέα Φιλαδέλφεια) δίπλα στην γραμμή έχει μια φαρδιά και ίσια λωρίδα χώμα.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

@GEO
Ευχαριστούμε για τις φωτο. Χρειάζεται πού και πού ρελάνς από τον σιδηρόδρομο. Καλά πώς βρέθηκες εκεί πάνω; Δεν είναι περαστικό μέρος. Πράγματι τα έργα έχουν αρχίσει στο Δομοκό με δυο εργολαβίες: 1η χλμ 0 - χλμ. 14 με ανάδοχο τη Μηχανική και ήδη πολύ ωραίες αεροφωτογραφίες των έργων (σήραγγα μετά τη Λυγαριά, κοιλαδογέφυρες) υπάρχουν στην ιστοσελίδα της και η 2η χλμ 14 - χλμ 25 που περιλαμβάνει τη μεγάλη σήραγγα Όθρυος μήκους 6,5 χλμ. Οι εργοταξιακές εγκαταστάσεις που είδες είναι του βορείου μετώπου της σήραγγας. Παρεμπιπτόντως παίζει να αλλάξει το όνομα του νέου σταθμού από Άγιος Στέφανος (υπάρχει και στην Αττική άλλά και ΣΣ Νεοχώριου υπάρχουν πολλοί) σε ΣΣ Ξυνιάδος (υπάρχει και σήμερα ΣΣ στο κατέβασμα προς Δομοκό).

@chr.04
Δεν υπάρχει (κακώς) ακόμη προοπτική διπλασιασμού της γραμμής Θεσσαλονίκης - Στρυμόνα. Στη Ν.Φιλαδέλφεια λειτουργεί εδώ και λίγα χρόνια νέα γέφυρα Γαλλικού και παραλλαγή μήκους περίπου 5 χλμ για μονή γραμμή και ταχύτητα μελέτης 160 km/h. Πιθανόν να υπάρχει σε εξέλιξη εργολαβία ριζικής ανακαίνισης των εκατέρωθεν της νέας παραλλαγής τμημάτων της υφιστάμενης γραμμής, οπότε μπορεί να κατασκευάζεται προσωρινή παραλλαγή παράλληλα στη γραμμή για να ξηλωθεί η υφιστάμενη που σημειωτέον είχε εκσυγχρονιστεί τη δεκαετία του 1970 με μπετονένιους διμερείς (όχι ολόσωμους) στρωτήρες και σιδηροτροχιές UIC50 (δηλ βάρους 50kg/m). Μετά από 30 χρόνια απαιτείται πλήρης αντικατάσταση των υλικών και των σκύρων (ολόσωμοι στρωτήρες μπετόν, σιδηροτροχιές UIC60, σκύρα σκληρά). Έτσι μπορεί να αυξηθεί η επιτρεπόμενη ταχύτητα μέχρι τα 160 km/h σε τμήματα που ενώ ήταν ευθείες είχαν όριο τα 100 ή τα 120 km/h.
Γενικότερα ο ΟΣΕ έχει ανακαινίσει ριζικά είτε κλείνοντας τελείως τη γραμμή είτε κάνοντας προσωρινές παραλλαγές (αν πρόκειται για γραμμή μεγάλης κίνησης) πολλές γραμμές στη βόρεια Ελλάδα (Πλατύ - Έδεσσα - Φλώρινα - Κοζάνη, Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, Αλεξανδρούπολη - Σουφλί κλπ.)
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 9:19 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
@GEO
Καλά πώς βρέθηκες εκεί πάνω; Δεν είναι περαστικό μέρος.


Φίλε μου αν βρεθείς στο δρόμο μετά το Λιανοκλάδι προς Καρπενήσι και θελήσεις να πας προς Θεσσαλία αντί να γυρίσεις από Λαμία μπορείς να πας μέσω των χωριών Γραμμένη- Τριλοφο- Αγ. Στεφανο και βγαίνεις πριν το Δομοκό.Εχει βέβαια στροφές -πας όμως μόνος σου -και γλυτώνεις τις στροφές της Λαμίας. Το κάνω αραιά και που οπότε με το που έφτασα στον Αγιο Στέφανο είδα τα έργα ,που υπέθεσα οτι είναι αυτά που έγραψα. Ειχα και την μηχανή και λέω να η ευκαιρία να βγάλω τρεις φωτογραφίες να το παίξω ήρωας του σιδερένιου θηρίου κλπ κλπ
Αλλα δυστυχώς οι "κακοί" των οδικών έργων είναι πολύ δυνατοί .. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Oct 04, 2007 5:18 pm    Post subject: Reply with quote

GEO wrote:

Αλλα δυστυχώς οι "κακοί" των οδικών έργων είναι πολύ δυνατοί .. Wink

Καλά φοβεροί οι χαρακτηρισμοί σου. Αλλά μη νομίζεις εγώ προσωπικά έχω τρέλα και με τα τραίνα, απλά είμαι άτυχος που στην περιοχή μου δεν γίνονται σιδηροδρομικά έργα.
Που θα πάει όμως δε θα αρχίσει η σιδηροδρομική εγνατία τότε θα τα πούμε Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 05, 2007 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές φωτογραφίες Bird View από το σιδηροδρομικό σύμπλεγμα Θεσσαλονίκης:

Περιοχή επιβατικού σταθμού:

φώτο 1
φώτο 2

Περιοχή μηχανοστασίου/αμαξοστασίου/ηλεκτροαμαξοστασίου:

φώτο 3
φώτο 4
φώτο 5
φώτο 6
φώτο 7
φώτο 8
φώτο 9
φώτο 10
φώτο 11

Περιοχή εμπορικού σταθμού:

φώτο 12
φώτο 13
φώτο 14

Περιοχή σταθμού διαλογής:

φώτο 15
φώτο 16 (λεπτομέρεια σιδηρ. μουσείου)
φώτο 17
φώτο 18
φώτο 19
φώτο 20

Περιοχή Ν. Ιωνίας (γραμμή προς Σέρρες) - χώρος εναπόθεσης αποσυρμένου τροχαίου υλικού:

φώτο 21
φώτο 22
φώτο 23
φώτο 24
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Sat Oct 06, 2007 11:05 am    Post subject: Reply with quote

@Corfu πάντα μου αρέσουν οι άνθρωποι που σκέπτονται μακροπρόθεσμα κι έχουν και χιούμορ . Συμφωνούμε οτι οι πολύ επόμενες γενιές θα γράψουν και θα φωτογραφήσουν πολύ την Σιδηροδρομική Εγνατία ...
@xristos_skg χρονοβόρα θέματα ανοίγεις κι έχουμε και δουλειές..
Οντως κόλλημα αυτό bird view..
Συνεχίζοντας τον ανένδοτο κατά των "κακών" πηγαίνοντας Χαλκίδα χτες έιδα την γραμμή αποψιλωμένη αφού απ ότι ξέρω ανακαινίζεται πλήρως..
Κάπου ειδα και να δουλεύουν.
Κι εδω το ίδιο με φόντο την γέφυρα.
Ενώ το γνωστό σημείο ορφανό από τις γραμμές ελπίζει σύντομα να δεί το ηλεκτροκίνητο τρένο να περνά.
Επίσης και στον σταθμό της Χαλκίδας είδα ανακατωσούρα. Τώρα πότε θα τελειώσουν αυτά και τι ακριβώς θα γίνει ίσως κάποιοι πιο ειδικοί (@Mikem ?) θα μπορούσαν να μας πληροφορήσουν..
Αν στην γραμμή την σιδηροδρομική δούλευαν μάλλον χαλαρά οφείλω να πώ οτι για την κατασκευή του νέου δρόμου της Χαλκίδας δούλευαν πολύ πιο εντατικά ..
Πηγα να βγάλω καμμια φώτο αλλά ένα περίεργο μόλις η μηχανή εβλεπε δρόμο εσβηνε..
Τι να πω -απίστευτο...
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

Μετα την απίστευτη και συνεχή αντεπίθεση της αυτοκρατορίας των οδικών έργων γεγονός είναι οτι στους κύκλους των ελάχιστων εναπομεινάντων τζεντάι επικρατεί προβληματισμός . Η λογική μου λέι οτι πρέπει μάλλον να ασχοληθώ με τον αγαπημένη μου συνήθεια τον φραπέ
Τέλος πάντων βρέθηκα στην Καλαμάτα κι έτσι πέρασα απο το σταθμό της πόλης. Δοκίμασα μάλιστα και την γραμμή για την Μεσσήνη που λειτούργησε ξανά μετά από πολλά χρόνια.Μεσα σε 15 λεπτά το τρενάκι έφτασε στον σταθμό της Μεσσήνης
Απογοητευτική ήταν η κίνηση από πλευράς κόσμου είναι όμως η αρχή κι ας ελπίσουμε καλύτερα για το μέλλον..
Απο την άλλη πλευρά ο σταθμός της Καλαμάτας από κίνηση τρένων είχε αρκετή -για κόσμο δεν είμαι σίγουρος ..
Η επιστροφή -με αυτοκίνητο βέβαια αφού το τρένο ακόμη αργεί -ήταν καλή για Αθήνα και εκεί ελπίζω να γίνονται έργα για την ολοκλήρωση του δρόμου Τρίπολης Καλαμάτας.
Οι στροφές είναι όντως κουραστικές ...
Το πιο κουραστικό όμως και το πιο λυπηρό ήταν η
ολόμαυρη ράχη στις περιοχές της Μεγαλόπολης
Κρίμα..
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου είχα διαβάσει ότι τα Railbus κρίθηκαν ακατάλληλα για το προαστιακό δίκτυο της Καλαμάτας και αποσύρθηκαν. Βλέπω όμως ένα στις φωτογραφίες σου. Δεν ισχύει τελικά αυτό;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Τα Railbus κυκλοφορούν κανονικά και η θέα τους και μόνο σου δίνουν την εικόνα ενός αναβαθμισμένου -τεχνικά και αισθητικά δικτύου της περιοχής ..
Back to top
View user's profile Send private message
onassis78
New Member
New Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 44

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 8:17 pm    Post subject: Reply with quote

kseri kanies kati gia ton proastiko pou ine na gini thessaloniki polikastro?
ean gini kati tetio tha voithouse na gini to polikastor mia akropoli tis thesalonikis.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

@ GEO: Ευχαριστούμε για τις φωτό.

Στη γραμμή Οινόης - Χαλκίδας γίνεται ριζική ανακαίνιση από τον ΟΣΕ και ηλεκτροκίνησηη από την ΕΡΓΟΣΕ. Η γραμμή είχε μεγάλο πρόβλημα αποστράγγισης και καθιζήσεων πριν το Καλοχώρι - Παντείχι. Θα γίνουν έργα αντιστήριξης και αποστράγγισης, 2 κάτω διαβάσεις στο Βαθύ (όχι στην κεντρική οδό όμως), αποβάθρες, στη Χαλκίδα μια νέα στάση στο Μηχανοστάσιο, όπου υπάρχει χώρος για πάρκιν, καθώς και τροποποίηση του υφιστάμενου σταθμού. Τα υλικά υπάρχουν. Αν και η χάραξη δεν βελτιώνεται θα υπάρξει μικρή μείωση χρόνου διαδρομής λόγω κατάργησης των βραδυπορειών και λόγω ηλεκτροκίνησης (καλύτερη επιτάχυνση).

@ xristo_skg: Κόλλημα το bird view, ε;

Πράγματι όποιος θέλει να απολαύσει σιδηρόδρομο να πάει Θεσσαλονίκη (ήμουν εκεί την περασμένη βδομάδα): Πολλά τρένα, ηλεκτροκίνηση, καταπληκτικός προαστιακός για Κατερίνη, γεμάτα τρένα ντηζελοκίνητου προαστιακού από/προς Έδεσσα! Αυτές τις μέρες δόθηκε σε κυκλοφορία μια νέα κάτω διάβαση στην κεντρική οδό στη Σίνδο σε πολύ επικίνδυνο σημείο. Επίσης έχει προχωρήσει πολύ η νέα υψηλή γέφυρα Αξιού στη νέα χάραξη Πολύκαστρο - Ειδομένη. Κάποια βάθρα θα έχουν ύψος 45 μ.!

@ onassis78

Προαστιακός Θεσ/νίκη - Πολύκαστρο είναι εύκολο να λειτουργήσει γιατί περισσεύουν ηλεκτροκίνητοι συρμοί και η γραμμή δεν έχει πολύ κίνηση. Δεν υπάρχουν όμως ενδιαμεσα χωριά παρά μόνο πολύ κοντά στη Θεσ/νίκη. Θα γεμίζουν τα τρένα;
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
γεμάτα τρένα ντηζελοκίνητου προαστιακού από/προς Έδεσσα!

Πράγματι τα τρένα απο και προς Έδεσσα πηγαινοέρχονται γεμάτα.
Πολύς λαός σε Αλεξάνδρεια και Βέροια.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 8:20 pm    Post subject: Reply with quote

@mike Η γνώση είναι ενα πολύτιμο αγαθό και όταν αυτός που την έχει την προσφέρει ελεύθερα ,αξίζει και το ευχαριστώ...
Χαίρομαι για αυτά που αναφέρθηκαν για το κόσμο στη Βόρειο Ελλάδα .Ειναι οτι καλύτερο για το μέσο να εξυπηρετεί τουλάχιστον τον κόσμο και ενα αντίβαρο στις υπέρογκες δαπάνες που απαιτεί
ο σιδηρόδρομος. Κανένα τρένο δεν είναι οικολογικό αν κυκλοφορεί άδειο..
Ελπίζω ο πραγματικά καταπληκτικός όπως αναφέρεις προαστιακός της Κατερίνης να χρησιμεύει και για την μετακίνηση του κόσμου και οχι μόνο για φωτογράφηση..(αν και γι αυτή την γραμμή είμαι αισιόδοξος..)
Στην Καλαμάτα την Κυριακή δυστυχώς είδα το -ελπίζω τυχαίο γεγονός - τα τρένα είτε ηταν RB είτε ΜΑΝ να κυκλοφορούν άδεια..(εδώ δεν είμαι τόσο αισιόδοξος..)
Βέβαια και η γραμμή της Μεσσήνης και της Κατερίνης είναι καινούριες και απαιτείται υπομονή..
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Η γραμμή της Κατερίνης θα έχει πολύ κίνηση τα καλοκαίρια. Ειδικά αφού κάνει στάση σε Αιγίνιο, Κορινό, Κατερίνη, Λιτόχωρο, μέρη κατεξοχήν παραθαλάσσια. Ίσως κλέψει την αίγλη της Χαλκιδικής.

Για την γραμμή της Έδεσσας, γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο δεν κυκλοφορούν πια τα railbuses, αφού το 2004-2005, είχαν κυκλοφορήσει στην γραμμή;
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 10:01 am    Post subject: Reply with quote

O κρυφός μεγάλος ασθενής που κανείς δεν τολμά να αναφέρει (σε αντίθεση με την Ολυμπιακή, που έχει γίνει πλέον εύκολος στόχος) είναι ο ΟΣΕ. Εντάξει, πουθενά στην Ευρώπη δεν είναι οικονομικά εύρωστοι οι σιδηρόδρομοι χωρίς τη συνδρομή του κράτος, αλλά στη χώρα μας το έχουμε παρακάνει.

Άρθρο από ΤΑ ΝΕΑ επί του θέματος.

Arrow Ξεπερνούν τα 6 δισ. ευρώ τα χρέη του ΟΣΕ

Arrow Πέρυσι, οι ζημιές του ομίλου ΟΣΕ ανήλθαν σε 855,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 840,2 εκατ. ευρώ το 2005 και περίπου 640 εκατ. ευρώ το 2004.

Arrow ο Οργανισμός έχει ήδη απολέσει άλλα περίπου 500 εκατ. ευρώ κοινοτικών επιδοτήσεων, λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων στο επενδυτικό πρόγραμμά του.
(δηλαδή χάνει και τα λεφτά που του προσφέρουν τζάμπα)

Arrow ο κύκλος εργασιών του ΟΣΕ πέρυσι ανήλθε μόλις στα 104,7 εκατ. ευρώ έναντι 94,8 εκατ. ευρώ το 2005 (αυξήθηκε κατά 10,41%). Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στην άνοδο των εσόδων από τις εμπορευματικές μεταφορές.

....

--------------------------------------
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ αμβιφάλλω για τη χρησιμότητα του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα εκτός από τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Ναι ωραία είναι τα τρενάκια να τα βλέπουμε και να τα φωτογραφίζουμε αλλά τι να τα κάνεις άμα είναι άδεια. Γιατί φίλοι μου πραγματικά χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να καταφέρνεις να έχει ζημίες 850.000.000 με τζίρο 100.000.000. Ο ίδιος ο τζίρος σηματοδοτεί και την ελαχιστότατη σημασία των σιδηροδρόμων στη χώρα. Ταξί να μας τα πληρώνανε, φθηνότερα θα ερχόταν.

Ως απάντηση στο επιχείρημα, η κατάσταση οφείλεται στο χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών/ταχύτητας, θα απαντήσω: Αξίζουν τον κόπο οι επενδύσεις επέκτασης - αναβάθμισης (εκτός από τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη) δεδομένου του εμπορικού φορτίου στη χώρα? Δεν μπορούμε να εκτελέσσουμε όλες τις υπηρεσίες του σιδηρόδρομου οδικά? Αυτό δεν κάνουμε μέχρι τώρα? Τι παραπάνω προσφέρει?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:26 am    Post subject: Reply with quote

worldofjustice έχεις δίκιο αν και θα έλεγα ότι η γραμμή πρέπει να πάει ως Πάτρα (εν μέρη λόγω του λιμανιού) και βέβαια ως ΦΥΡΟΜ για να συνδεθεί με το Ευρωπαικό δίκτυο. Για την σύνδεση με Τουρκία δεν είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται.

Εάν πραγματικά συγκεντρωθούν σε αυτόν τον άξονα, συν το κτίσιμο του Προαστιακού δικτύου σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη, είναι υπερ αρκετό για τώρα.

Βέβαια, να πούμε την αλήθεια, πέρα από κάτι 100% πεταμένα λεφτά για κάτι άχρηστα και αχρησιμοποίητα έργα στην Αιτολοακαρνανία, οι σημερινές επενδύσεις του ΟΣΕ ακριβώς αυτό κάνουν... Τα προβλήματα μάλλον είναι η κακοδιαχείρηση, η διαφθορά και τα επιτόκια στα υπάρχοντα χρέη.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν έχεις κι άδικο Άλκη. To δίκτυο μας είναι ουσιαστικά μια γραμμή από Πάτρα ως Θεσσαλονίκη -->Βαλκάνια. Βέβαια αυτό που λες αποδεικνύει και πόσο αναποτελεσματικός είναι ο σιδηρόδρομος για τη χώρα , αφού δεν μπορεί να είναι στοιχειωδώς ζημιογόνος (δηλαδή -20-30%) ούτε μόνο με αυτόν τον κεντρικό κορμό.

(δεν μπορώ ακόμα να το χωνέψω ότι χάνει 850.000.000 με έσοδα 100.000.000, θα τρελαθώ Exclamation, -851% ζημιες)

Όλα το περιφερειακό δίκτυο είναι ουσιαστικά άχρηστο. Είναι σα να βάζεις οπτική ίνα για να στέλνεις 2 email το μήνα. Ήμαρτον!

Υ.Γ.
Οι ζημιές οφείλονται κυρίως στις τεράστιες αποσβέσεις των επενδυτικών σχεδίων και όχι σε λειτουργικά έξοδα. Το ερώτημα βέβαια παραμένει αν αξίζουν να χαραμιστούν τόσα κεφάλαια όταν η χρήση και η απόδοση είναι δυσανάλογα μικρή.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
onassis78
New Member
New Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 44

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

@ world of justice,

den tha simfoniso me tin skepsi sou oti afora ton ose. ine poli eurkola na leme oti ta eksoda ston ose in 800 Mio €. ego tha rotousa pou pane ta lefta afou ousiastika ine mia grami. mipos ine i kaki diaxirisi ton xrimaton? rotao?
i gnomi mou ine pos o siridoromos oxi mono xrizete stin ellada , tha elega pos tha rprepe na epektathi. to provlima stin ellada me ta trena ine pos kanies den ta xrisimopii, gitati nomizi pos ine vromika (karvouniaris) arga etc. kai kati alo. an i stathmos tou trenou ine 3 km makria apo tin poli (gia pardigma sto kilkis i serres) pios tha pai na to xrisimopiisi? se oli tin europi o stathmos ine sto kentro tis polis kai oxi ekso. to mono pou ine st kentro kai vouloni tous dromous ine ta ktel.
to treno prepi na ekseperiti ton politi auos ine o stoxos. stin ellada auta ta pragmata den pezane kai pezoune rolo.

i ellada xriazete ena stratigiko plano gia ton sidirodromo. prepi na alksoune pola oso kai tin nootropia tou ellina na xrisimopii ta trena. to alo megalo pleonektima tou trenou in e to perivalon. thelo na po pos an perisoteri xrisimopiousane ta treno tha mporousame na afiname ta autokinita sta spitia mas.

sto telos thelo na po pos nai i katastasi pou ine simera o ose den in kali gia to ellina frologoumeno, ala ti epiloges exoume? na stamatisi o ose kai na pernoume oli ta autokinita mas?
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolis_Efentis
New Member
New Member


Joined: 27 Oct 2005
Posts: 61
Location: athens - toronto - paris

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

ούτε εγώ θα συμφωνήσω με την άποψη ότι η ελλάδα δε χρειάζεται γρήγορο και εκτεταμένο δίκτυο σιδηροδρόμων ...το γεγονός ότι πολύ λίγοι το χρησιμοποιούν οφείλεται στην απαξιώση του μέσου από ένα σωρό παράγοντες ... αργά τρένα, σταθμοί εκτός κέντρου πόλεων , συχνές καθυστερήσεις, χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών (αγορά εισιτηρίων μέσω ιντερνετ είναι unheard of !!!) ....μετά γιατι να πάρει κανείς το τρένο και να ταλαιπωρηθεί ενω μπορεί να πάρει το κτελ ή το ΙΧ και να κανει τη δουλειά του άνετα ;;; σ'αυτό όμως δε φταίει το μέσο ... αν η πάτρα ,η τρίπολη, η λάρισα , ο βόλος ,τα γιάννενα , η καβάλα , κομοτηνή ήταν συνδεδεμένες με αθήνα και θεσσαλονίκη με αμαξοστοιχίες που να "τρέχουν" με 200χλμ θα βλέπαμε αν ο κόσμος το χρησιμοποιεί ή οχι ....πρώτα απ'όλους ο φοιτητόκοσμος για να πάει στις φοιτητούπολεις ...στη γαλλία όπου ζω έτσι γίνεται ...το μεσο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους νεους που δεν έχουν δικό τους αυτοκίνητο(ούτε υπάρχει η νοοτροπία να αγοράζουν οι γονείς αμαξι στα παιδιά τους)...νομιζω οι θετικές επιπτώσεις είναι παμπολλες και ευνόητες (λίγοτεροι ρύποι, μικρότερη κατανάλωση ενέργειας ανά επιβατη, λιγότερη κίνηση, λιγότερα τροχαία).... και δε λέω να κάνουμε TGV σαν τη γαλλία αλλά 200 χλμ/ώρα δεν είναι παράλογο νομιζω...αλλά γι'αυτό χρειάζεται πολιτική βούληση που συχνά σκοντάφτει στις ψήφους των ιδιοκτητών ΚΤΕΛ ανά την ελλάδα ... εδώ το μετρό της αθήνας άργησε 30 χρόνια λόγω λεωφοριατζήδων και η "κακιά" γέφυρα ρίου αντιρρίου προκαλούσε δημοσιεύματα του στυλ "στο δρόμο οι οικογένειες των ναυτικών στα φέρυ μποτ"!!!
Back to top
View user's profile Send private message
ATHENIAN
Junior Member
Junior Member


Joined: 25 Feb 2007
Posts: 115
Location: ΑΘΗΝΑΙ

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνω απόλυτα !!!!!!!!!!!!Τα μικροσύμφεροντα και οι δύναμεις της μετριότητας και τησ μιζέριας δεν μπορούν να οδηγούν άλλο αυτή την χώρα
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Nov 21, 2007 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Αύριο παραδίδετα στο κοινό ο νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός στα Μέγαρα.

http://news.ert.gr/c/11/356884.asp

Στο προαιώνιο ερώτημα αν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για τους επιβάτες που προσεγγίζουν τον σταθμό με ΙΧ, η απάντηση είναι θετική: ο σταθμός διαθέτει θέσεις για 80 ΙΧ και 35 δίκυκλα.

Επίσης η κατασκευή έγινε από την ΕΡΓΑ-ΟΣΕ, οπότε δεν προσβλέπω σε κανένα αρχιτεκτονικό αριστούργημα. Θα έλεγα ότι μάλλον φοβάμαι μήπως βγει ανοσιούργημα.

Φυσικά στο site του ΟΣΕ (μετά από 10 λεπτά προσπάθειας για να ανοίξει) ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 22, 2007 10:50 am    Post subject: Reply with quote

ATHENIAN wrote:
Σύμφωνω απόλυτα !!!!!!!!!!!!Τα μικροσύμφεροντα και οι δύναμεις της μετριότητας και τησ μιζέριας δεν μπορούν να οδηγούν άλλο αυτή την χώρα
Και όμως συνεχίζουν - και θα συνεχίσουν - να το κάνουν, αφού εμείς η σιωπηλή πλειοψηφία τους το επιτρέπουμε είτε με την ψήφο μας, είτε με την ανοχή μας. Παράδειγμα η μη προώθηση της ζεύξης του μαλλιακού!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 1:03 am    Post subject: Reply with quote

http://epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=2091
Σημείο τριβής και αντιπαράθεσης μεταξύ τοπικών φορέων και μελετητών ο επιβατικός σταθμός Ιωαννίνων...
Η διοίκηση του ΟΣΕ φέρεται αποφασισμένη να ολοκληρώσει το συντομότερο δυνατόν το έργο των μελετών, αλλά ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί από την κυβέρνηση από πού θα χρηματοδοτηθεί η σιδηροδρομική σύνδεση. Ο Κ. Μουρουδέλης διαβεβαίωσε τους τοπικούς φορείς ότι εντός του 2008 θα προκηρυχθούν οι μελέτες για τα τμήματα Καλαμπάκα – Ιωάννινα, Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και Ηγουμενίτσα – Αντίρριο. Έτοιμες είναι οι μελέτες χάραξης, αναμένεται η ολοκλήρωση των μελετών για τα τεχνικά έργα, ενώ ασκούνται πιέσεις για να ολοκληρωθούν το συντομότερο και οι περιβαλλοντικές μελέτες. «Στις αρχές του 2009 ελπίζουμε να είναι έτοιμες οι μελέτες, ώστε να αρχίσει και η δημοπράτηση τμημάτων», ανέφερε ο κ. Μουρουδέλης...
ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ 7,5 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ
Σήραγγα 10,5 χιλιομέτρων θα «κόβει» την Πίνδο...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 49, 50, 51  Next
Page 43 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr