stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SpyroTheDragon
Full Member
Full Member


Joined: 04 Jun 2004
Posts: 249
Location: Chicago - Ilioupolis

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 5:47 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu, fovero to photoreportaz sou! Bravo!

Ton Noembrio tha episkefto to xorio mou pou einei sthn Igoumenitsa.
Apo ekei leo na paro egnatia gia Konstandinoupoli.

Thelo na ta3idepso mera. Poses ores peripou les na me parei na ftaso sta sinora me Tourkia? To ta3idi afto to vriskis pleon asfales / aneto?

Efxaristo.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

@ Corfu Respect για μία ακόμη φορά! Φοβερό το φωτορεπορτάζ!!!!

@ Σπύρο από Ηγουμενίτσα και με βάση το γεγονός ότι μέχρι το Νοέμβρη θα έχει δοθεί το τμήμα Πεδινή- Μπαλτούμα το οποίο θα παρακάμψει τα Γιάννενα, πιστεύω ότι σε καθαρό χρόνο οδήγησης δεν θα χρειαστεί πάνω από 7 ώρες μέχρι τα σύνορα. Φυσικά και η διαδρομή είναι πολύ καλή και άνετη πια εκτός από τα σημεία στη διαδρομή Ηγουμενίτσας-Γρεβενών που δεν έχουν παραδοθεί και κυρίως μιλάμε για το τμήμα Μέτσοβο-Γρεβενά που έχει κάποιες δυσκολίες λόγω στροφών. Από τα Γρεβενά και μέχρι τα σύνορα η μόνη δυσκολία είναι ότι θα χρειαστεί να διασχίσεις την παραλιακή χάραξη πριν την Καβάλα που όμως είναι αρκετά άνετος δρόμος (ταχείας κυκλοφορίας) μέχρι φυσικά να ολοκληρωθεί η περίφημη μεσόγεια χάραξη και το κομμάτι του Νέστου (περίπου 7-8 χλμ πια) Από τα σύνορα και μέχρι την Πόλη (αν θες να σε ενημερώσω μιας και το κάνω αρκετά συχνά) ο δρόμος έχει γίνει διπλός σε όλο του το μήκος (2 λωρίδες ανακατεύθυνση με νησίδα στη μέση) αλλά δεν έχει καμία σχέση σε ποιότητα με την Εγνατία αφού δεν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος. Έχει πολλές διασταυρώσεις, σε αρκετά σημεία έχει άσχημη άσφαλτο και όλα αυτά μεχρι τη στιγμή που ενώνεται με τον καταπληκτικό αυτοκινητόδρομο Ανδριανούπολης-Κωνσταντινούπολης κοντά στο Σιλιβρί. Από κει και πέρα είναι πολύ καλός.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Supera ήθελα να σε ρωτήσωαν στο δρόμο αυτό, δηλαδή από Ipsala έως Silivri κάνει μπλόκα η τουρκική τροχαία? Θέλω να πω μπορούμε να το τρέξουμε λίγο παραπάνω ή έχουν ραντάρ και σε αρπάζουνε. Θύμησέ μας λίγο και το όριο εκεί. Είναι 100χλμ/ώρα ή 90?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχηγέ corfu μας τρέλανες πάλι να σαι καλά. Εκεί μετά την Τ8 προς Μέτσοβο τι παρατήρησες με την καινούρια εργολαβία? Γίνεται καμιά γέφυρα ή ακόμα τη θεμελιώνουν? Οι γέφυρες πάντως απ'ό,τι βλέπουμε τελευταία ειδικά απ'τις γέφυρες στην αρκούδα και τις Μετσοβίτικου και Αράχθου είναι αρκετά σύντομη υπόθεση αφού ξεπεραστεί το στάδιο της θεμελίωσης.
Το χάλι που επικρατεί στη Μέστη-Μάκρη προκαλεί ανησυχίες για το πολύ πιο δύσκολο κομμάτι Πετρίτσι-Προμαχώνας που το έχουν οι Αφοί Μεσοχωρίτη. Στη γέφυρα Νέστου τι ακριβώς έχει γίνει ακόμα στη θεμελίωση είναι? Σε μια απ'τις φωτό που την απεικονίζει και στο βάθος φαίνονται και εκείνα τα τεχνικά στη σειρά φαίνονται μπροστά επιχώματα, είναι για τη θεμελίωση της γέφυρας? τα τεχνικά έπειτα δεν φαίνονται επικαλυμμένα με χώμα, θα τα καλύψουν τελικά?
Για το Άραχθος-Τ8 φίλε ξέχνα το πρώτον βλέπεις πώς είναι και δεύτερον η ολοκλήρωση του τμήματος αυτού θα γίνει απ'την εργολαβία που ανέλαβε το Τ8-Περιστέρι και πολύ πιθανόν να το δώσουν και πακέτο όλο μαζί απ'τον ΑΚ Ζαγορίου μέχρι το Περιστέρι και είναι στο σύνολο 10 χλμ περίπου. Αντιγραφή απ'την προκήρυξη.
Β. Ολοκλήρωση τμήματος της Εγνατίας οδού από Α/Κ Αράχθου έως είσοδο σήραγγας Τ8 μήκους 2,2 χλμ περίπου και διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με κεντρική νησίδα, συνολικού πλάτους 24,5μ, με δυο λωρίδες και μια ΛΕΑ ανά κλάδο.
Περιλαμβάνονται εργασίες ολοκλήρωσης, όπως αρμοί, στεγάνωση γεφυρών, κατασκευή καναλιών Η/Μ εξοπλισμού κλπ, σύνδεσης με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο εξυπηρέτησης (παράπλευρο και κάθετο), καθώς και εργασίες αποχέτευσης-αποστράγγισης, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης-ασφάλειας-φωτισμού οδού και διαμόρφωσης χώρου στάθμευσης.


http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=44007056
Θα δωθεί ή όχι η παρ. Αγ. Κων/νου και Καμ. Βούρλων πριν τις εκλογές?
Εμένα με εντυπωσίασε η ταχύτητα που ολοκλήρωσαν τμήμα ενός χλμ στην εγνατία στις λίμνες που δώσανε προχτές, σε διάστημα 1-2 μηνών αν κατάλαβα καλά, έτσι δεν είναι? Στο Αγ. Κων/νο εδώ απ'ότι είδα σε ρεπορτάζ τελευταία σε σημεία ήταν ακόμα στα χώματα και θύμιζε μεγάλο εργοτάξιο σε πλήρη εξέλιξη χωρίς να πολυπιστεύω ότι όλα αυτά μπορούν να τελειώσουν μέχρι τις εκλογές, αλλά αν σε όλο το υπόλοιπο τμήμα έχουν γίνει και οι ασφαλτοστρώσεις τότε ίσως και να προλάβουν. Και αν είναι δυνατόν να μη δίνουν μισά πράγματα Confused να λείπουν κλάδοι σηράγγων ή γεφυρών και λοιπά.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 3:28 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Supera ήθελα να σε ρωτήσωαν στο δρόμο αυτό, δηλαδή από Ipsala έως Silivri κάνει μπλόκα η τουρκική τροχαία? Θέλω να πω μπορούμε να το τρέξουμε λίγο παραπάνω ή έχουν ραντάρ και σε αρπάζουνε. Θύμησέ μας λίγο και το όριο εκεί. Είναι 100χλμ/ώρα ή 90?


Φίλε corfu να σου πω την αλήθεια όσες φορές έχω περάσει δεν με έχουν σταματήσει ποτέ εκτός από την πρώτη πριν από 3 χρόνια, λόγω βλακείας δικιάς μου κυρίως. Μπλόκα έχει (2-3 σε όλη τη διαδρομή) αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο αυστηροί όσο ας πούμε σε Βουλγαρία ή FYROM. Τα όρια είναι πολύ συγκεχυμένα μιας και η διαπλάτυνση του δρόμου παραδόθηκε τμηματικά, πάντως πηγαίνοντας με 120-130 είσαι οκ νομίζω, απλά προσέχεις στο τέρμα των ατέλειωτων ευθειών αν παίζει κανά μπλόκο.

Να και μερικές φωτογραφίες από το δρόμο.







Back to top
View user's profile Send private message
Ydrohoos
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 189
Location: London, UK

PostPosted: Thu Sep 13, 2007 7:11 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικα η προσπαθεια του Κορφού αξιζει πολλα συγχαριτηρια... Exclamation

Παντως εγω ο γκρινιαρης παρατηρω οτι η ποιοτητα των εργων οπωσ φαινεται στις πιο πολλες φωτογραφίες είναι εντλώς μα εντελώς απογοητευτικη...

Σε δυο χρονια απο την παραδοση στην κυκλοφορια ειμαι σίγουρος οτι θα αρχησουν ξανα το ανοιξε κλεισε λογω προβληματων του οδοστρωματος. Το σιριαλ το εχουμε ξαναδει ολοι. Ο ταπητας φαινεται ακομα και σε εναν ασχετο σαν και εμενα (κυριως λογο του γκριζου χρωματος) οτι ειναι τιγκα στο φθηνο χαλικι και δεν εχει καθολου απο την ακριβη ασφαλτο οποτε συντομα θα αρχισει να διαλειεται. Η γνωστη Ελληνικη πατεντα που χρησιμοποιειται εδω και χρονια στην Ελλαδα για να τα κονομανε εργολαβοι, υπουργοι και λοιποι, ζει και βασιλευει. Αμα τολμουσαν να παραδοσουν τετοιο δρομο σε οποιαδηποτε χωρα της Ευρωπαικης ενωσης θα τους κλειναν φυλακη επι τοπου. Πολλα απο τα κομματια που φαινονται σε φωτογραφιες του φορουμ που εχοθν παραδωθει στην κυκλοφορια και αλλα που ειναι σχεδον ετοιμα προς παραδοση μοιαζουν περισσοτερο ετοιμα προς επισκευη Twisted Evil Twisted Evil Σε οποια χωρα και να εχω παει ποτε δεν εχω συναντισει δρομουσ χειροτερους απο τους Ελληνικους

Η πλακα ειναι οτι το ξερουμε οτι το μιγμα Ελληνικες κατασκευαστικες - Ελληνες πολιτικοι ειναι καταστροφη. Για τους πολιτικους δε χρειαζονται σχολια - για τις κατασκευαστικες ειναι ξεκαθαρο οτι οι δυνατοτητες τους ειναι για επιπεδα χωρων σαν την Αλβανια τα Σκοπια κτλ. Απο εδω και στο εξης καλυτερα να αναλαμβανουν εργα μονο εκει γιατι στη χωρα μας καλο σκοπο ποτε δεν εχουν. Χιλιες φορες ξενες εταιριες και ας παν τα δικα μας τα λαμογια να κοροιδεψουν αλλους αμα τους περνει Twisted Evil

Αντε γιατι καλα τους θρεφουμε τοσα χρονια και μαλιστα εχουν το θρασος να κοκορευονται οτι ειναι ο πιο δυναμικος κλαδος και ατμομηχανη της αναπτυξης (κακης στραβης και αναποδης) στην Ελλαδα Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Thu Sep 13, 2007 11:34 pm    Post subject: Παρακαμψη Αγρινιου Reply with quote

Εκ παραδρομης δημιουργησα καινουργιο topic στο forum για αυτο το θεμα. Το υλικο μεταφερθηκε στη κατηγορια του και παρακαλειται ο διαχειριστης να κλεισει το topic.

Στο θεμα μας λοιπον. Το οδοιπορικο στο εργο της Παρακαμψης του Αγρινιου (τμημα της Ιονιας Οδου) περασε και στην αλλη πλευρα του Αχελωου.

Οι φωτογραφιες ειναι απο το τμημα νοτια της Λιμνης του Οζερου (δρομος απο τα Οχθια προς Γουριωτισα και Παλαιομανινα) μεχρι και Αγγελοκαστρο. Απο αυτα που ειδα, η δουλεια γινεται κυριως για τη κατασκευη ολων των τεχνικων (και εχει πολλα λογω των καναλιων, αγροτικων δρομων στο καμπου). Εχουν ριξει και τη βαση του επιχωματος για τον υπολοιπο αυτοκινητοδρομο αλλα ουσιαστικη προοδο σε αυτον το τομεα θα δουμε μαλλον απο τις αρχες του 2008.

Οι πρωτες φωτογραφιες ειναι απο εργασιες στο καμπο κατω απο το χωριο Γουριωτισα



Δειτε στη τελευταια φωτο το υψος που πρεπει να ανεβει το επιχωμα για να φθασει στο επιπεδο της διαβασης.

Συνεχιζουμε για Ριγανη και Παλαιομανινα





Φθανουμε κοντα στις προσβασεις της γεφυρας του Αχελωου.
Εργοταξιο κατασκευης των δοκων του καταστρωματος και ανεγερση βαθρων γεφυρας



Η γεφυρα του Αχελωου.

Καλη προοδος σε σχεση με τη φωτογραφηση πριν δυο μηνες. Εχουν τοποθετηθει οι δοκοι πανω στα βαθρα που εχουν σηκωθει.

Και το τμημα απεναντι προς το Αγγελοκαστρο. Διαγραφεται καθαρα η χαραξη του αυτοκινητοδρομου. Κοντινες φωτο εχετε δει στο προηγουμενο posting.





Εν πολλοις αυτη ειναι η παρακαμψη του Αγρινιου. Το κομματι που δεν εχει καλυφθει απο φωτορεπορταζ (Οζερος μεχρι Κουβαρα) ειναι κυριως χαραξη πανω στο καμπο. Οταν κατεβαινα την Αμφιλοχιας - Αγρινιου ειδα οτι δουλευαν και απο τις δυο πλευρας του δρομου στο Κουβαρα για τη συνδεση του αυτοκινητοδρομου με την υπαρχουσα ΕΟ. Μην φανταζεστε θεαματικα πραγματα. Ειναι ακομη στα χωματουργικα.
Σε γενικες γραμμες δεν ενθουσιαζομαι απο τη προοδο. Για 2,5 χρονια εργολαβια λιγα μου φαινονται οτι εχουν γινει.

Και μια φωτογραφια του Αχελωου. Το ποταμι εντυπωσιαζει με τον ογκο του νερου του.





.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 8:23 am    Post subject: Reply with quote

Ydrohoos wrote:
Παντως εγω ο γκρινιαρης παρατηρω οτι η ποιοτητα των εργων οπωσ φαινεται στις πιο πολλες φωτογραφίες είναι εντλώς μα εντελώς απογοητευτικη...
Είναι αλήθεια οτι η ποιότητα των Ελληνικών δημόσιων έργων ήταν και είναι ακόμη σε πολλές περιπτώσεις απο κακή ως απαράδεκτη. Νομίζω όμως οτι στην περίπτωση της Εγνατίας οδού τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά και καλό είναι να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα!
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 8:39 am    Post subject: Reply with quote

Γεια σου βρε Starletara. Είναι τελικά που κι εσύ έχεις κάτι από Κέρκυρα μέσα σου. Μας εμπνέει ο αέρας του νησιού για φωτορεπορτάζ. Laughing Cool

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τα χωριά και τα μέρη απ' όπου περνά η Ιόνια εκτός απ' τον Κουβαρά που πέρασα πριν 15 μέρες και πραγματικά είναι πλέον εμφανή τα έργα που γίνονται εκεί. Στη γέφυρα πάντως μου φαίνεται πως κάτι παραπάνω έχουν κάνει από την προηγούμενη φορά που είχες ποστάρει.
Η σημερινή εργολαβία βρίσκει έτοιμο έδαφος που μπορεί να τα πλακώσει και να τα επιταχύνει δε νομίζεις?
Πάντως έχεις δίκιο. Μπορεί σε έναν κάμπο να φαίνεται σε εμάς εύκολο να φτιαχτεί ένας δρόμος αλλά τελικα υπάρχουν ατελείωτα τεχνικά με οχετούς, κανάλια, άνω ή κάτω διαβάσεις που καθυστερούν αρκετά ένα έργο. Δείτε και τις φώτο από Βανειάνο έως Νέστο. Είναι τρία περίπου χλμ. και είδατε τι τεχνικά έργα φτιάχνουν. Το ίδιο φαντάζωμαι και στη Μεσόγεια χάραξη. Βέβαια εκεί τα τεχνικά ευτυχώς έχουν ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό.

Και κάτι για τον ισοπεδωτικό Υδροχώο.
Πες μας βρε φίλε σε ποιο σημείο της Εγνατίας οδού που κατασκευάστηκε πριν δύο και περισότερα χρόνια έχει κλείσει για να το ξαναφτιάξουν?
Το Ελευθεροχώρι - Τύρια? Ποτέ δεν έκλεισε.
Το Γρεβενά - Πολύμυλος? Ποτέ δεν έκλεισε, παρά μόνο περυσι για να περάσουν την αντιολισθητική.
Ο περιφερειακός της Καβάλας? Ποτέ δεν έκλεισε.
Ούτε και τα κομάτια της Θράκης που είναι φτιαγμένα πάνω από δύο χρόνια.
Μη μας τρελαίνεις σε παρακαλώ. Και μια και είδες τις δικές μου φώτο γιατί σε αυτές αναφέραισαι, πες μας που είδες κακοτεχνίες φτηνά υλικά?
Εγώ δεν είμαι ειδικός ούτε και μηχανικός δημ. έργων, αλλά ταξιδεύω αυτόν το δρόμο τουλάχιστον μια φορά το μήνα με επιστρωφή και προβλήματα ποτέ δεν αντιμετώπισα. Έλεος.
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 9:51 am    Post subject: Πεταλο Μαλιακου Reply with quote

Το διαβασα σημερα σε εφημεριδα που κυκλοφορει στο μετρο, τη Metropolis, και το μεταφερω με καθε επιφυλαξη γιατι δεν εχω ιδια αποψη ουτε διαβασα επισημη ανακοινωνση του Υπουργειου.
Δινονται σημερα σε κυκλοφορια τα πρωτα 35 χλμ στο Πεταλο του Μαλιακου. Πιστευω οτι ειναι οι παρακαμψεις Αγ. Κωνσταντινου και Καμμενων Βουρλων.
Αν οντως ετσι εχουν τα πραγματα, τοτε αναμενουμε φωτογραφιες και σχολια απο τους συνοδοιπορους που θα το ταξιδεψουν πρωτοι.
Τελικα χρειαζομαστε 11 μηνες προεκλογικη περιοδο καθε χρονο για να παει αυτη η χωρα μπροστα με τις ταχυτητες που η συγχρονη εποχη απαιτει.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Εκλογές ο σίγουρος τρόπος για ταχύρυθμη ανάπτυξη.
Λέτε να μην έχουμε αυτοδυναμία? Σε 2-3 μήνες να δείτε τι παρόδοση θα γίνει στην Εγνατία.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_13/09/2007_203455
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.minenv.gr/
Μάλιστα, δηλ εν ολίγοις παραδίδονται οι παρακάμψεις Αγ. Κων/νου και Καμ. Βούρλων μήκους 21,5 χλμ με μια ατέλεια σε μήκος ενός χλμ, εντυπωσιάστηκα πάντως με την ταχύτητα που τελείωσαν τα γιαπιά που υπήρχαν πριν μερικές βδομάδες, δεν περίμενα ότι θα κράταγαν το λόγο τους να το παραδώσουν τώρα, μετά 4,5μ χλμ πλήρως κατασκευασμένα στο Αγ. Παρασκευή-Αγ. Μαρίνα και 12χλμ έναν κλάδο και δηλ πώς ακριβώς θα λειτουργήσει αυτό? η άλλη κατεύθυνση θα εξυπηρετείται απ'την παλαιά εο αλλά για τον αυτοκ/μο δεν γίνεται διαπλάτυνση της παλιάς εο?
Ρε παιδιά όλα εντάξει μια χαρά και οργιώδεις ρυθμοί στην κατασκευή και πληθώρα έργων παντού δεν έχουμε παράπονο αλλά αν γίνεται μη δίνετε μισά πράγματα, όπου να ναι θα παραδώσουν το Ιωάννινα-Άραχθος με τον έναν κλάδο απ'την Κατούνα και πέρα. Τώρα άντε πες για να εξυπηρετηθούν όπως λέει και το άρθρο οι οδηγοί που θα πάνε να ψηφίσουν ( Rolling Eyes ) αλλά τα άλλα που δεν επείγουν και τόσο ( Confused ) κουνηθείτε λίγο να τα τελειώσετε και μετά δώστε τα. Θα σας βγει και το όνομα ότι δίνετε μισά έργα στην κυκλοφορία.
Βρε φίλε corfu αυτή η γέφυρα Αράχθου δεν είναι θεά? Δεν μπορώ να την βγάλω απ'το μυαλό μου Cool . Φίλε Starlet να σαι καλά για τις φωτογραφίες σου πολύ καίριο το σημείο που πήγες, παρατηρούμε δυστυχώς ρυθμούς πιο αργούς της εγνατίας και τώρα βλέπουμε πώς αυτό το τμήμα θα είναι έτοιμο το Μάρτιο του 2009, γύρω απ'τη λίμνη Οζερού είδες τίποτα γίνονται έργα εκεί? Πάντως στο ύψος του Κουβαρά κι εγώ που πέρασα τελευταία είναι σε καλή εξέλιξη τα έργα βέβαια έργα για ανισόπεδο κόμβο δεν θα έλεγα ότι είδα ακόμα.
Να ρωτήσω και το άλλο, είπε κάποιος εδώ συμφορουμίτης είδε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την κατασκευή των σηράγγων στο Αρτεμίσιο και Νεοχώρι, το έργο αυτό όπως και η ιόνια και ο Ε65 δεν έχουν μπλοκάρει? παρ'όλα αυτά τα έργα συνεχίζονται ανενόχλητα? Τίποτα καμιά κυκλοφοριακή ρύθμιση και στο Αντίρριο-Αγρίνιο?? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα σε όλους

Corfu έκανες καταπληκτική δουλειά ! Το ετερον ήμιση δεν διαμαρτηρήθηκε ? Η δικιά μου θα με είχε τρελάνει να επιστρέψω στην άσφαλτο !

Και μια παρατήρηση για την Παράκαμψη Αγ Κωσταντίνου Καμένων Βούρλων και λοιπά 35 Χιλιόμετρα. Είναι απορίας άξιον πως ολοκληρώθηκε η οδός μέσα σε δύο μήνες εκεί μετά τις σύραγγες του Αγ Κωστανίνου και στο ανισόπεδο κόμβο Καμένων Βούρλων!!! Κάποιο λάκο έχει η φάβα...

Για το υπόλοιπο μήκος των 35 Κμ πιθανολογώ ότι δώθηκε στην κυκλοφορία ο ένας κλάδος του αυτοκινητοδρόμου με κίτρινη διαχωριστική γραμμή στη μέση για να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση έτσι ώστε να απελευθερωθεί το παλίο οδόστρωμα και να ξεκινήσουν και εκεί οι εργασίες ανακατασκευής. Αλλά βέβαια αυτό δεν είναι παράδοση στην κυκλοφορία του έτοιμου αυτοκινητοδρόμου αλλά απλώς μια προσωρινή ρύθμιση κυκλοφορίας.

Κρίμα Κ. Σουφλιά γιατί στο βωμό του προεκλογικού αγώνα ή αλλιώς της προεκλογικής αγωνίας ισοπεδώνεται όλα εκείνα για τα οποία μέχρι σήμερα φαντάζεται στα μάτια του τεχνικού κόσμου πολύ πιο αξιόπιστος από ότι οι προκάτοχοι σας.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, πέρασα σήμερα από τα έργα στο Μαλιακό (από τα πρώτα αυτοκίνητα μετά τις κορδέλες μάλλον) πηγαίνοντας από Βόλο προς Αθήνα... υπέροχες οι σήραγγες και ο νέος αυτοκινητόδρομος, συνεχόμενη πορεία από Σκάρφεια ως πριν την Αρκίτσα που συνδέεται με την υπάρχουσα περαιωμένη ΠΑΘΕ... μία έξοδος προς Αγ. Κωνσταντίνο λειτουργεί ενώ άλλη μία είναι υπό κατασκευή. Αν θυμάμαι καλά, πέρασα 5 σήραγγες Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Ydrohoos
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 189
Location: London, UK

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Corfu

Ενταξει ρε κορφου αλλα και εγω δεκα χρονια τωρα οποτε πηγαινω-ερχομαι Βολο Αθηνα για να πηγαινω στο αεροδρομιο ολο προβληματα βλεπω να υπαρχουν...το ανοιξε κλεισε το εχουν βγαλει απο τα ματια...

Στον περιφεριακο του Βολου ηδη εχουν αρχισει τα μπαλωματα...στις ακρες του δρομου λιγο να τρυψεις με το παπουτσι αρχιζει και ξεκολαει η ασφαλτος...τι να σου πω...Βολο-Καρδιτσα τα ιδια και χειροτερα...στρωνουν μια ευθεια κανα δυο χιλιομετρα οποτε λαχει και μετα απο δυο χρονια ραβε ξυλωνε

Η ποιοτητα φαινεται στη λεπτομερια και μονο σε συγριση με κατι που ειναι οντως ποιοτικο. Αμα συγκρινω τα νεα εργα με τους κατσικοδρομους του παρελθοντος τοτε θα πω οτι ναι ειναι ποιοτικα. Αμα συγρινω ακομα και την Αττικη οδο με το περιφεριακο του Μοναχου τοτε μαλλον θα πω οτι δεν ειναι τοσο καλης ποιοτητας.

Ο ταπητας σε αλλες χωρες της Ευρωπης ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα...εντελως...ειναι πολυ πιο τραχυς με μεγαλυτερα κομματια χαλικι και περισσοτερη ασφαλτο...στη Αγγλια για παραδειγμα ετσι και φρεναρεις το αυτοκινητο κοκκαλωνει με τη μια...αμα συρθει το λαστιχο κιολας σε αποτομο φρεναρισμα, το μισο μενει στο εδαφος. Εχω δει το μιγμα που χρησιμοποιουνε και το χαλικι κολυμπαει στην ασφαλτο...στην Ελλαδα το μιγμα ειναι πολυ πιο ξηρο αφου εχει μονο λιγη ασφαλτο...

Υποπτευομαι οτι για αυτο γινται οι δρομοι σα γιαλι μεσα σε λιγα χρονια και γεμιζουν και τρυπες...

Τελος παντων, μακαρι να κρατησει ο ταπητας για πολλα χρονια γιατι ο δρομος αυτος αποτελει ενα απο το σπουδαιοτερα εργα που εχουν γινει ποτε στην Ελλαδα και ειναι πραγματικα ζωτικης σημασια για το βορρα.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 570
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow ydrohoo
Δηλαδή νομίζεις οτι οι δρόμοι στην Ελλάδα γλυστράνε επειδή έχουν λίγη άσφαλτο στο μείγμα?!!!
Για να μαθαίνεις λοιπόν η διαφορά ειναι στο πέτρωμα από το οποίο είναι φτιαγμένο το χαλίκι.
Οπου λοιπόν υπάρχει αντιολισθηρός τάπητας(αττική οδός,τμήματα εγνατίας),η ποιότητα είναι εφάμμιλη των ευρωπαικών δρόμων.
Σε αυτά τα τμήματα το ...χαλίκι που λες και συ είναι γρανιτικό ενω στα υπόλοιπα είναι ασβεστόλιθος από το διπλανό βουνό που είναι σχεδόν τσάμπα!
Στις φωτο του corfu απο τα Γρεβενά φαίνεται ακόμη και μέσα από το αυτοκίνητο πόσο καλή είναι η άσφαλτος,εγώ την περπάτησα κιόλας.
Τέλος πάντων,ουδείς άσφαλτος!
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ydrohoos wrote:
Εχω δει το μιγμα που χρησιμοποιουνε και το χαλικι κολυμπαει στην ασφαλτο...στην Ελλαδα το μιγμα ειναι πολυ πιο ξηρο αφου εχει μονο λιγη ασφαλτο...
Πρέπει να ξέρεις οτι το μίγμα ασφάλτου που χρησιμοποιείται σε κάθε χώρα είναι διαφορετικό και εξαρτάται κυρίως απο τις τοπικές μέγιστες και ελάχιστες θερμοκρασίες.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 8:19 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Σε αυτά τα τμήματα το ...χαλίκι που λες και συ είναι γρανιτικό ενω στα υπόλοιπα είναι ασβεστόλιθος από το διπλανό βουνό που είναι σχεδόν τσάμπα!



Πολύ σωστά! Αυτός είναι ο σημαντικότερος λόγος που η άσφαλτος στην Ελλάδα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι τόσο κακής ποιότητας. Ο ασβεστόλιθος είναι κατά πολύ κατώτερος του γρανίτη και δυστυχώς τα ελληνικά βούνα είναι ως επί το πλείστον ασβεστολιθικά. Ακόμα και ο κοινός μη αντιολισθητικός ασφαλτοτάπητας στην κεντρική ευρώπη είναι φτιαγμένος από μείγμα γρανίτη γιαυτό και η διαφορά είναι τόσο αισθητή. Α! και να μην ξεχνάμε και το υπόστρωμα της ασφάλτου που στην Ελλάδα στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι απλώς πατημένο χώμα...
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Sat Sep 15, 2007 1:09 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Α! και να μην ξεχνάμε και το υπόστρωμα της ασφάλτου που στην Ελλάδα στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι απλώς πατημένο χώμα...


Αν αναφέρεσαι στο υπόστρωμα των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων, να 'σαι σίγουρος ότι μόνο πατημένο χώμα δεν είναι, επειδή μένω πολύ κοντά σε αυτοκινητόδρομο, και έχω δει όλα τα στάδια κατασκευής του, γνωρίζω ότι αυτό δεν ισχύει.Δυστυχώς δεν είμαι ειδικός για να σου εξηγήσω τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτό το υπόστρωμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Ydrohoos
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 189
Location: London, UK

PostPosted: Sat Sep 15, 2007 6:36 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Arrow ydrohoo
Δηλαδή νομίζεις οτι οι δρόμοι στην Ελλάδα γλυστράνε επειδή έχουν λίγη άσφαλτο στο μείγμα?!!!
Για να να μαθαινεις λοιπον...


Οχι δεν ενοουσα αυτο. Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι μαλλον η περισσοτερη ασφατος κανει το δρομο πιο ανθεκτικο αφου βοηθαει στο να εχουν καλυτερη συνοχη τα κομματια απο το χαλικι.

Απο την αλλη αυτο που λες για γρανιτη και ασβεστολυθο σε σχεση με την ολισθηροτητα ακουγεται πολυ λογικο δεν το ειχα σκεφτει.

Arrow Σε καμια κατασκευαστικη δουλευεις ? Ελπιζω να μη σε εθιξα γιατι μου ακουγεσε αγριεμενος.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 570
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 1:14 am    Post subject: Reply with quote

Ναι,στον Ακτωρα!Οπως και οι αλλοι τρεις που σου απάντησαν αμέσως...Αλλα αυτοί είναι στην ΑΕΓΕΚ!
Απλως όλοι εμείς σκοτωνόμαστε τόσα χρόνια σε δρόμους άθλιους και είναι κρίμα να μηδενίζουμε άκριτα ένα πράγμα που γίνεται σωστά...
Αν διαβάσεις και τα παλιότερα posts θα το καταλάβεις...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 2:26 am    Post subject: Reply with quote

Είναι λίγο παλιομοδίτικο να μιλάμε ακόμα για σκάρτα έργα στην Ελλάδα και χωρίς ποιότητα και προχειροδουλειές, η εγνατία, δεν την έχω πάει, αλλά φαντάζομαι ότι δεν κατασκευάζεται με λιγότερες προδιαγραφές σε ποιότητα απ'όσο η αττική οδός η οποία είναι θα έλεγα τέλεια, και οδόστρωμα-άσφαλτος και εξυπηρέτηση γενικά, ακόμα και η Αθηνών-Κορίνθου που πριν 3-4 χρόνια ήταν η αποθέωση της κακής και μη ποιοτικής δουλειάς είναι αυτή τη στιγμή με ένα φρεζάρισμα και αντικατάσταση του οδοστρώματος ένας αντάξιος δρόμος της αττικής οδού. Εντωμεταξύ τα νέα έργα που θα γίνουν άμεσα πιστεύω θα είναι ακόμη καλύτερα απ'τα προηγούμενα χώρια ότι θα λειτουργούν σαν ενιαία τμήματα αυτοκ/μων μεγάλου μήκους. Στο Μαλιακό που έδωσαν προχτές αίσθηση προκαλεί όπως διάβασα στην ελευθεροτυπία ότι η γέφυρα στην έξοδο των Καμ. Βούρλων άρχισε να κατασκευάζεται την προηγούμενη βδομάδα και δεν πρόλαβαν να την ξεκαλουπώσουν και να απομακρύνουν τις υποστηλώσεις Confused . Αλλά και πάλι δεν χάλασε κι ο κόσμος. Καλύτερα έτσι παρά ένα τμήμα κάπου στα βουνά που δε χρησιμεύει σε τίποτα και μόνο σε ταλαιπωρία σε βάζει αν δε δωθούν τα τμήματα εκατέρωθεν, έτσι για να πούμε ότι δώθηκε κάτι στην κυκλοφορία κάτι που επίσης ανήκει στο παρελθόν.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 9:40 am    Post subject: Reply with quote

Μια και μιλάμε και για το πέταλο του μαλλιακού και επειδή είμαι καινούριος στο forum, σας παρακαλώ πείτε μου αν συζητήσατε καθόλου το θέμα της διπλής ζεύξης του.
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Το θέμα σίγουρα και το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν , αλλα προς το παρων αυτό το σχεδιο-όνειρο μοιάζει ουτοπικό.

Με τόσα χρηματα που ξοδευονται τώρα για να φτιαχτεί ο δρομος δεν νομιζω σχεδια σουν κατι τα επομενα χρονια για ζευξεις.

Μαλλον θα πρεπει να παμε μπροστα ισως και τρεις δεκαετιες για να μιλαμε για κατι τετοιο, οχι οτι δεν θα το ήθελα δηλαδη ,αλλα ας ειμαστε ρεαλιστες.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Για καινούριους και παλαιούς:
Υπάρχει η λειτουργία search, με την οποία μπορείτε να αναζητήσετε αυτό που θέλετε. Στην προκειμένη περίπτωση Δαμιανέ, αν ψάξεις για "ζεύξη AND μαλλιακός" (με ένα ή δυο λάμδα, καθότι αρκετοί το γράφουν λάθος) και ζητήσεις Display results as posts, θα βρεις αυτό που ρώτησες.

Τίποτα το προσωπικό, απλώς βρήκα την ευκαιρία να επισημάνω κάτι που ελάχιστοι εδώ μέσα χρησιμοποιούν.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 152, 153, 154  Next
Page 118 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr