stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Aug 23, 2007 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

Όποιος γνωρίζει σχετικά με την ηλεκτροδότηση μπορεί να απαντήσει στα παρακάτω: (Wink

1. Η γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη είναι ηλεκτροδοτημένη εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια;

2. Η ηλεκτροδότηση που κατασκευάστηκε είναι από Θεσσαλονίκη εως Λεπτοκαρυά. Από κει και πέρα τι γίνεται; Όπως τα περιγράφει ο συμφορουμίτης corfu θα είναι τα πράγματα;

3. Σήμερα συνάδερφοι από την δουλειά είδαν να κυκλοφορούν οι 'μωβ' συρμοί που τόσα χρόνια 'κάθονταν΄στα αμαξοστάσια της Θεσσαλονίκης. Αυτές θα χρησιμοποιούνται πλέον για Αθήνα; Είναι intercity;

Ευχαριστώ!
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Aug 23, 2007 11:42 pm    Post subject: Reply with quote

Για το ερώτημα Νο1. Έχω την εντύπωση πως είναι πολύ παραπάνω από 2 χρόνια η ηλεκτροδότηση στο τμήμα Θεσ/νικη - Ειδομένη.

2.Εγώ ξέρω από φίλους μηχανοδηγούς στον ΟΣΕ πως θα γίνει όπως τα περιγράφω στο παραπάνω ποστ, απλά δεν γνωρίζω για τον χρόνο που θα γίνει. Δηλαδή αν από τον Σεπτέμβριο λειτουργήσει όπως τα περιγράφω.

3. Αν δεν κάνω λάθος οι μωβ συρμοί είναι οι ηλεκτρικές Desiro. Αυτές όμως κάνουν για τοπικά δρομολόγια τύπου προαστιακού. Για παράδειγμα μπορούν να μπουν κάλιστα στο δρομολόγιο Θεσ/νίκη - Λάρισα.

Πάντως τώρα με τις ηλεκτράμαξες, θα μπορούν άνετα οι συρμοί να αναπτύξουν ταχύτητες των 200 χλμ./ώρα. Γι αυτό έγραψα για χρόνους ρεκόρ στο τμήμα Θεσ/νίκη - Δομοκός. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Aug 24, 2007 5:13 am    Post subject: Reply with quote

για να πηγαινουν δομοκο,πρεπει πρωτα να εγκατασταθει ηλεκτροκινηση στο τμημα ευαγγελισμος-λεπτοκαρυα Shocked δεν μπορουσαν βλεπεις να το παραδοσουν ολο ετοιμο μαζι με τα τυνελ τεμπων και πλαταμωνα Twisted Evil ..εχουμε καιρο ακομη.. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Aug 24, 2007 9:38 am    Post subject: Reply with quote

Την ηλεκτροδότηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη την θυμάμαι να άρχισε να κατασκευάζεται το 89-90!Τώρα λειτουργεί σίγουρα?
Εντάξει,15 με 20 χρονάκια για 80 χλμ δεν είναι και τίποτε...
Σίγουρα όμως θα 'χουν κάνει καλή δουλειά!!!
Αν φανταστείς οτι όλες οι βαλκανικές χώρες είχαν ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο και διπλή γραμμή μετά τον πόλεμο...
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Fri Aug 24, 2007 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Το ηλεκτροκινούμενο τμήμα από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη είναι το μόνο που λειτουργεί εδώ και χρόνια ώστε να διευκολύνεται η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με βαλκάνια και ευρώπη χωρίς να χρειάζεται αλλαγή μηχανής στα ελληνικά σύνορα.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Fri Aug 24, 2007 4:43 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό με την χρήση ΔΗ μονο στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, μάλλον θα γίνει από τα μέσα του επομενου χρόνου. Για να πάνε με 200 οι Η/A χρειάζονται και σηματοδότηση για 200, δεν ξέρω κατά ποσο θα είναι έτοιμη μέχρι τότε.
Back to top
View user's profile Send private message
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Aug 26, 2007 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

Βραχυκύκλωμα σημειώθηκε στην αμαξοστοιχία 500 την ώρα που διερχόταν από τον σταθμό της Θήβας.Δεν υπήρξε πυρκαυια παρά μόνο καπνός...
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι καθυστερεί η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Ευαγγελισμός - Λεπτοκαρυά που περιλαμβάνεται σε ξεχωριστή εργολαβία και μάλλον θα παραδοθεί το νέο χρόνο, οπότε θα μπορούν να γίνουν προαστιακά ή καλύτερα περιφερειακά δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Λάρισα με τα μωβ ηλεκτροκίνητα τρένα.

Το τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη λειτουργεί ίσως και 5-6 χρόνια με ηλεκτροκίνηση, αλλά έχουν υπάρξει και διαστήματα δηζελοκίνησης, όπως πρόσφατα μετά τον εκτροχιασμό και πυρκαϊά σε συρμό καυσίμων που κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις ηλεκτροκίνησης ή λίγους μήνες νωρίτερα με τα έργα ανακαίνισης της γραμμής.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

Πληροφορίες από τη Β. Ελλάδα αναφέρουν ότι σε σημερινή δοκιμή ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λιτόχωρο - Θεσσαλονίκη καταρρίφθηκε το ρεκόρ ταχύτητας σιδηροδρόμου στην Ελλάδα με 202 χλμ την ώρα! Δοκιμές γίνονται καθημερινά πότε με ηλεκτράμαξα και επιβατάμαξες (όπως σήμερα) πότε με ηλεκτροκίνητη αυτοκινητάμαξα Desiro.
Άντε και πιο νότια!
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό που βλέπω είναι ότι στο Αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στην Αγ. Παρασκευή στην Μενεμένη εκεί που είχαν αραγμένους τους 'μωβ' συρμούς πλέον δεν υπάρχει ούτε ένα τρένο για δείγμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

Πληροφοριακά mike, ποιά είναι η ταχύτητα που μπορούν να αναπτύξουν τα ελληνικά Eurosprinter (υπηρεσιακή και μέγιστη); Οι ηλεκτρικές Desiro νομίζω ότι φτάνουν μέχρι τα 160 χλμ/ώρα υπηρεσιακή, σωστά;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Aug 30, 2007 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι οι ηλεκτρικές Desiro έχουν υπηρεσιακή μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ/ώρα (και πολύ καλή επιτάχυνση ακόμα και σε ισχυρές ανωφέρειες). Στις δοκιμές που έγιναν προς το αεροδρόμιο είχαν ξεπεράσει και τα 180 χλμ/ώρα.

Οι Hellasprinter έχουν υπηρεσιακή μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Σε δοκιμή πριν την παραλαβή τους στην Τσεχία είχαν τρέξει και με 220. Σε κάποιες πηγές αναφέρεται μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ/ώρα, ίσως να αφορά τις γερμανικές 4-αξονικες Eurosprinter σειράς 127. Δεν γνωρίζω αν έχει γίνει δοκιμή παλιότερα στη γραμμή της Ειδομένης με ταχύτητα άνω των 160 χλμ/ώρα. Δεν νομίζω ότι σήκωνε η γραμμή πριν την πρόσφατη ανακαίνιση.

Ας μη ξεχνάμε και τις Adtranz που μπορούν να μετατραπούν σε ηλεκτράμαξες με μέγιστη 200.

Τα τμήματα που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 200 χλμ/ώρα ένας συρμός στην Ελλάδα είναι λίγα, γιατί οι περισσότερες καμπύλες είναι σχεδιασμένες για αυτή τη μέγιστη ταχύτητα (συνδυασμός ακτίνας και υπερύψωσης της εξωτερικής τροχιάς). Στα Τέμπη, όπου οι καμπύλες είναι πιο ανοιχτές, στη σταθερή επιδομή που δεν επιτρέπει αργότερα πολλές μετατροπές η υπερύψωση έχει ρυθμιστεί για 220 χλμ/ώρα. Σαν πεδίο δοκιμών μάλλον πρέπει να θεωρηθεί το τμήμα Δομοκός - Παλαιοφάρσαλος - Ορφανά που διαθέτει μεγάλη ευθυγραμμία. Τέλος η νέα γραμμή Τιθορέα - Λιανοκλάδι έχει σχεδιαστεί για 250 χλμ/ώρα αλλά αργεί ακόμα...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Aug 30, 2007 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σ' αυτά τα τμήματα που αναφέρεις υπερύψωση (superelevation) για ταχύτητα 220 Km/h, η υποδομή είναι με στρωτήρες ή με μπετόν? Αν είναι με στρωτήρες (sleepers) τότε εύκολα μπορεί η μπουρέζα (Tamping and lifting machine) να αλλάξει την υπερύψωση.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Aug 30, 2007 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοώ το τμήμα 5 περίπου χλμ με σταθερή επιδομή (slabtrack, feste Fahrbahn) δηλ. στρωτήρες μπετόν εγκιβωτισμένους σε πλάκα μπετόν. Φυσικά στις άλλες καμπύλες με ακτίνα άνω των 2000 μέτρων (που είναι η ελάχιστη για 200 χλμ/ώρα), όπου υπάρχουν, μπορεί αργότερα να αυξηθεί η υπερύψωση μέχρι το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 160 χιλιοστών και έτσι να επιτραπεί υψηλότερη ταχύτητα. Για να υπάρξει όφελος από τα 250 χλμ/ώρα σε σχέση με τα 200 θα πρέπει πάντως να υπάρξει μεγάλο μήκος κατάλληλης διαδρομής γιατί σε αυτές τις ταχύτητας τα χιλιόμετρα καταπίνονται σαν στραγάλια.

Δυστυχώς στο ΣΚΑ - Κόρινθος, Οινόη - Τιθορέα, Δοξαράς - Λαρισα οι περισσότερες καμπύλες είναι 2000 μέτρων, ενώ υπάρχουν και αρκετές πιο κλειστές καμπύλες όπως στη Θήβα, στην έξοδο Λάρισας, στην Κατερίνη και στο Πλατύ.

Αναλυτική περιγραφή των δοκιμών ηλεκτροκίνησης με εξαιρετικό φωτορεπορτάζ παρατίθεται για κάθε ενδιαφερόμενο στο φόρουμ amnizia station στο link http://amnizia.com/station/forum/viewtopic.php?t=860&start=45
Back to top
View user's profile Send private message
2M3
New Member
New Member


Joined: 01 May 2004
Posts: 33
Location: Berkeley

PostPosted: Sat Sep 01, 2007 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες για πρώτη φορά το τρένο (intercity express, οποιαδήποτε ομοιότητα με τα γερμανικά ICE είναι εντελώς συμπτωματική) μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Ιδού κάποιες εντυπώσεις.

Έκδοση εισιτήριων: Η έκδοση εισιτηρίων online ανήκει για τον ΟΣΕ ακόμα στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, οπότε η κατάσταση στην προπώληση είναι κλασική ελληνικής δημόσιας υπηρεσίας. Γεμάτη αίθουσα αναμονής, νούμερα προτεραιότητας τα οποία κάποιοι "επιτήδειοι" κατά βούληση παραβιάζουν (η ταχύτητα εξυπηρέτησης είναι ανάλογη του θράσους σου), καπνίζοντες υπάλληλοι (δύο δουλεύουν και καπνίζουν και δύο καπνίζουν απλώς), ένας μόνο υπάλληλος ξέρει να εκδώσει οικογενειακή κάρτα (το οποίο είναι ηλιθιωδώς απλό), το κόατος του εισιτηρίου προσδιορίζεται με κομπιουτεράκι, αν και έχουν υπολογιστή για τον προσδιορισμό των θέσεων. Δεδομένης της κατάστασης αυτής, θέλει αρετή και τόλμη να πληρώσεις 100 ευρώ για ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής σε έναν τέτοιο οργανισμό. Την οποία και διαθέτω (και καλά να πάθω).
Παρεμπιπτόντως, πλην του σταθμού Λαρίσης μπορείς να βγάλεις εισιτήρια και σε δύο ακόμα μέρη στην Αθήνα, πράγμα που η τηλεφωνική υπηρεσία του ΟΣΕ φαίνεται να αγνοεί (λεπτομέρειες...).

Σιδηροδρομικός σταθμός: Το ξέρετε, τριτοκοσμικός. Στο βάθος (αιώνες τώρα) κατασκευάζουν νέες αποβάθρες. Ξέρει κανείς αν τελικά (εν όψει του νέου αιώνα) θα υλοποιήσουν τη μακέτα που κάποτε είχαμε δει εδώ;

Συρμοί: Σύγχρονες μηχανές Bombardier, σχετικά καινούρια βαγόνια ελληνικής κατασκευής. Τα καθίσματα ήδη δείχνουν βρώμικα πάντως, εν μέρει γιατί πλέον δε βάζουν τίποτα στα προσκέφαλα (ένα χαρτάκι έστω), αν και υπάρχει το σχετικό αυτοκόλλητο. Οι πόρτες μεταξύ θαλάμου επιβατών και προθαλάμου ανοίγουν αυτόματα και κατά βούληση (δική τους, πολλές φορές). Η πόρτα στο τέλος του συρμού (αυτή που βγάζει στο κενό) άνοιγε ως ένα σημείο, ώστε να χωρά άνετα να πέσει κάποιος (πράγμα που θα παραμείνει μικρή λεπτομέρεια μέχρι να θρηνήσουμε θύματα).

Ταξίδι: Τα καινούρια τμήματα είναι τέλεια (για ελληνικά δεδομένα), το ταξίδι είναι γρήγορο και άνετα. Η παλιά χάραξη πάντως είναι πολύ αργή, το τρένο δίνει την εντύπωση ότι πάει πολύ πιο γρήγορα από όσο επιτρέπει η γραμμή προκαλώντας βίαιες αναταράξεις και επηρεάζοντας αρνητικά την άνεση (με δυσκολία μπορείς να σταθείς). Θετική έκπληξη: η ηλεκτροκίνηση έχει προχωρήσει περισσότερο από όσο περίμενα (για ελληνικά δεδομένα πάντα). Αρνητική έκπληξη: Η γραμμή σε κάποια τμήματα εξακολουθεί να είναι μονή (πόσα χρόνια ακόμηWink.

Υπηρεσίες: Φυσικά και το τρένο στην επιστροφή είχε καθυστέρηση (3 τέταρτα, βασικά εξανεμίζοντας το πλεονέκτημα του express, όχι όμως και το επιπλέον κόστος). Γιατί σταματούσε, χάλαγε, επιδιορθωνόταν επί τόπου και συνέχιζε. Με κάποιες παράπλευρες απώλειες βέβαια: ο κλιματισμός δε λειτουργούσε για πάνω από μία ώρα. Πώς είναι σε ένα γεμάτο βαγόνι με κλειστά παράθυρα χωρίς κλιματισμό; Ας πούμε ζεστά. Ειδικά αν κάποιοι καπνίζουν στον προθάλαμο και τις τουαλέτες παρά τις σχετικές απαγορεύσεις. Τελικά το προσωπικό του ΟΣΕ (sic) άνοιξε όσα παράθυρα άνοιγαν, όταν είδαν ότι το οξυγόνο τελείωνε. Παρεμπιπτόντως, γιατί χρειάζονται δύο ελεγκτές/επόπτες σε ένα τρένο με τρία βαγόνια (συν εστιατόριο); Έχω καταντήσει αλλεργικός σε όλους τους υπαλλήλους με τα γαλάζια πουκάμισα (δυστυχώς αδικώντας και κάποιους φαντάζομαι).

Συμπέρασμα: Όταν δουλεύει, το τρένο είναι ανταγωνιστικό και γρήγορο, αρκεί να είσαι διατεθειμένος να συνδιαλεγείς με "δημόσιους" υπαλλήλους αν χρειαστείς κάτι. Αλλά πάλι, όταν φτιάχνεις κάτι καινούριο (π.χ. καινούρια τρένα και χάραξη), θα έπρεπε να το φτιάχνεις με όραμα. Όταν οι καινούριες υποδομές (για τις οποίες κοκορευόμαστε) είναι εφάμιλλες των ευρωπαϊκών πριν 20-30 χρόνια, τότε δεν επιτρέπεται να είμαστε ευχαριστημένοι. Γιατί αυτό δεν οφείλεται στη φτώχεια, αλλά στην κακομοιριά μας.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Sep 01, 2007 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Έκδοση εισιτήριων:

Η on-line έκδοση είναι όντως επιστημονική φαντασία,ωστόσο υπάρχουν άλλοι 2 τρόποι να αγοράσεις εισιτήριο:
Απο ταξιδιωτικό γραφείο
Συνεργαζόμενα γραφεία Αθήνα-Πειραιάς-Θεσ/νίκη
Συνεργαζόμενα γραφεία στην υπόλοιπη Ελλάδα
Και τηλεφωνική αγορά και παραλαβή μέσω courier στο 1110
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2M3
New Member
New Member


Joined: 01 May 2004
Posts: 33
Location: Berkeley

PostPosted: Sat Sep 01, 2007 7:33 pm    Post subject: Reply with quote

Το έχω υπόψη μου vag3721, αν και παρέλειψα να το αναφέρω. Πάντως, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία δεν εκδίδουν εισιτήρια με έκπτωση οικογενειακής κάρτας (από όσο ξέρω), ενώ η τηλεφωνική κράτηση προϋποθέτει αγορά τουλάχιστον 48 ώρες πριν το ταξίδι.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Sep 01, 2007 8:34 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει τρένο, τόσο όσο ήμουν φαντάρος όσο και σε γεγονότα με μεγάλες μετακινήσεις (Eurovision, Ολυμπιακοί) δεν συνάντησα το παραμικρό.

Πάντα πήγαινα 20 μέρες πριν να κόψω εισιτήριο για να βρω την θέση που μ'αρέσει, το τρένο πάντα ήταν στην ώρα του. Θεωρώ εξωφρενικές τις τιμές του κυλικείου.

Από κει και πέρα τα προβλήματα είναι γνωστά και περιμένουν για την λύση τους.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Sep 01, 2007 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

Το έγραψα επειδή πολύς κόσμος δεν ξέρει ότι υπάρχουν αυτοί οι τρόποι(και κυρίως τα ταξιδιωτικά γραφεία),και στο σταθμό Λαρίσης γίνεται πάντα χαμός.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 03, 2007 11:02 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αναλυτική περιγραφή των δοκιμών ηλεκτροκίνησης με εξαιρετικό φωτορεπορτάζ παρατίθεται για κάθε ενδιαφερόμενο στο φόρουμ amnizia station στο link http://amnizia.com/station/forum/viewtopic.php?t=860&start=45
Δυστυχώς η πρόσβαση δεν είναι "ελεύθερη". Απαιτείται εγγραφή!
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Sep 03, 2007 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

@ damianos
Ίσως έχεις δίκιο και να απαιτείται εγγραφή και γω γράφτηκα πριν καιρό και δεν θυμάμαι. Αν όμως σε ενδιαφέρει ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα και όχι μόνον και η συζήτηση για αυτόν με περισσότερες λεπτομέρειες, τότε αξίζει να γραφτείς, όπως και στο παρόν φόρουμ. Δεν στοιχίζει κάτι. Δεν ξέρω αν μπορώ να αντιγράψω κάτι εδώ. Δεν έχω κρεμάσει ποτέ φωτογραφίες στα στάδια.

Ως προς το ρεκόρ ταχύτητας στην Ελλάδα φήμες αναφέρουν ότι τα 200 έχουν ξεπεραστεί ήδη στη γραμμή της Ειδομένης μετά την ανακαίνιση, αλλά τυχόν δημοσιοποίηση θα ήταν παραδοχή παράβασης όρων της εγγύησης συρμών και μηχανών, οπότε παραμένουν φήμες...

Λένε ότι θα μπουν 16 ζεύγη δρομολογίων Θεσσαλονίκη - Λιτόχωρο που μετά λιγον καιρό θα κοπούν λόγω μονογράμμισης για ανακαίνιση της γραμμής κατά την πάγια τακτική του ΟΣΕ... Χρόνος διαδρομής περίπου 1 ώρα. Ο ΣΣ Λιτοχώρου που είχε ρημάξει εκεί που ήταν χωρίς επάνδρωση στη μέση του πουθενά καθαρίστηκε και ευπρεπίστηκε, ενώ υπάρχει και αρκετός χώρος για στάθμευση.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 8:19 am    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Αν όμως σε ενδιαφέρει ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα και όχι μόνον και η συζήτηση για αυτόν με περισσότερες λεπτομέρειες, τότε αξίζει να γραφτείς, όπως και στο παρόν φόρουμ.
Έχεις δίκιο Mike! Λάβε όμως υπ' όψιν σου οτι στο τέλος θα ξεχνάμε, όχι μόνο τους κωδικούς πρόσβασης, αλλά και τα ίδια τα sites στα οποία συμμετέχουμε. Ειδικά αν έχουμε και...κάποια ηλικία! Smile
Υ.Γ. τελικά γράφτηκα και πραγματικά άξιζε τον "κόπο"!
Back to top
View user's profile Send private message
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκινησε προαστιακος και στη Θεσσαλονικη που αρχικα θα φτανει μεχρι το Λιτοχωρο.
Υπαρχει και μελετη για Βεροια-Γιαννιτσα-Εδεσσα?
Δλδ τωρα θα υπάρχουν άλλα δρομολογια απο εκεινα του δρομολογιου για Αθηνα?


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=830462&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Απότι είδα έχει δρομολόγια ανα 1 με 1,5 ώρα.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι χρήσιμη η γραμμή όταν σε μισή μόνο ώρα είσαι στην Κατερίνη με το ΙΧ! Επίση τι σόι 'προαστιακός' είναι όταν κάνει 2 στάσεις σε κάθε νομό που διέρχεται, πόσο μάλλον που ο σταθμός του Λιτοχώρου είναι αρκετά χιλιόμετρα μακριά από το Λιτόχωρο.
-----------------------
@dimetro

Υπάρχουν μια σειρά από σκέψεις για δημιουργία προαστιακών γραμμών.

Αντιγράφω από την έκδοση της Ελευθεροτυπίας για την ΔΕΘ

1 Θεσ/νικη Σίνδος Πλατύ Βέροια Ναουσα Σκύδρα Εδεσσα
Για να λειτουργήσει χρειάζεται προμήθεια νέου τροχαίου υλικού, βελτίωση εγκαταστάσεων σταθμών, αύξηση επιπέδου ασφαλείας.
Κόστος 25 εκατ. Ευρώ.
Σε απώτερο χρόνο χρειάζεται η κατασκευή 2ης γραμμής από Πλατύ ως Έδεσσα, ανισόπεδες διαβάσεις, ηλεκτροκίνηση με κόστος 115 Ευρώ.

2. Θεσσαλονίκης Κιλκίς Ροδόπολη Σερρες
Δεν έχει ανάγκη υποδομών και μπορεί να λειτουργήσει την επόμενη διετία

3. Θεσσαλονίκη Πλατύ Κατερίνη Λεπτοκαρυά Νέοι Πόροι Λάρισα
Δεν έχει ανάγκη υποδομών, χρειάζεται βελτίωση των σταθμών και προμήθεια 6 ηλεκτροκίνητων συρμών με κόστος 20 εκατ Ευρώ

4. Θεσσαλονίκη Πλατύ Μεθώνη Κατερίνη Λεπτοκαρυά Πλαταμώνας Τέμπη Λάρισα
Με επαναλειτουργία εγκατελειμένων γραμμών που μπορεί να λειτουργήσει στα επόμενα 3-5 χρόνια

5. Θεσσαλονίκη Σίνδος ΒΙΠΕΘ Αγχίαλος Άγιος Αθανάσιος Ειδομένη
Με λίγες εργασίες που απαιτούνται σε μήκος 6 χλμ και μπορέι να λειτουργήσει σε 3 ως 5 χρόνια.

Επίσης σε σχεδιασμό και υποδομές από μηδενική βάση προβλέπεται:
Θεσσαλονίκη Αεροδρόμιο Μακεδονία Μηχανιώνα Επανωμη Μουδανιά

Θεσσαλονίκη Λαχανόκηποι Ωραιόκαστρο Λητη ΛΑγυνα Αγ. Βασίλειος (διακλάδωση με Θέρμη Αεροδρόμιο) Σταυρός Αμφίπολη Ν. Ζίχνη (Σερρών)

Η πρώτη από αυτώς προωθείται με μελετές κόστος 3 εκατ. Ευρώ. Η κατασκευή θα κοστίσει πάνω από 100 εκατ Ευρώ τα οποία αναζητούνται από το υπουργείο
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

http://gallerypanos.fotopic.net/c1358727.html

Δοκιμές απο Desiro EMU στη Κατερίνη!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 49, 50, 51  Next
Page 42 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr