stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Epeidh egine anafora sti Frankfourth, tin opoia ezisa gia arketa xronia, na tonisw oti to omologoumenws aneptygmeno diktyo SBahn (proastiakou) den egine apo th mia stigmh stin allh, alla xreiasthkan gyrw sta 30 xronia gia na ftasei sth shmerinh tou morfh.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ydrohoos
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 189
Location: London, UK

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 5:43 pm    Post subject: Reply with quote

Eιχα δει τις προαλλες μια εκπομπη αυτουνου του βουρλου της Δρουζα μεσω του δορυφορικου προγραμματος τησ ερτ με καλεσμενο τον Ψωμιαδη και μου ηρθε να σπασω την οθωνη του υπολογιστη με τις γελοιτητες που εβλεπα και ακουγα...

Λειπω χρονια στην Αγγλια και αν και πανω κατω γνωριζω οτι προκειται για καραγκιοζη δεν περιμενα να παθω τοσο μεγαλη παλακα...

Τι ατομο ειναι αυτο ρε ? Τραγουδουσε Καζατζιδη, βαρουσε ζεμπεκιες, το επεζε μεγαλος βαρυμαγκας που δεν περνει χαμπαρι απο λελεδες πολιτκους, τον εδεiχνε σε διαφορα βιντεο να κανει κονσομανσιον σε ταβερνες, να λεει χοντραδες για το ποσο ικανος ειναι στο κρεβατι και αλλα τετοια εξωφρενικα...

Τα εβλεπα ολα αυτα και σκεφτομουνα οτι αυτον τον ανθρωπο εχει εκλεξει η τοπικη κοινωνια για νομαρχη (αν δεν εκανω λαθος δυο συνεχομενες φορες) και με επιανε θληψη....τι μεγαλο κακο για τον τοπο !

Αυτος δεν ειναι νοαμρχης, ειναι νομ*ρχιδ@ς

Αντε να παει μπροστα ο τοπος οταν εκλεγουμε τετοιους πολιτικους

Σορρυ κιολας για τη γκρινια αλλα δεν περιμενα να παθω τετοια πλακα... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

2 φορές και απο την πρώτη Κυριακή.Και είναι και 20+ χρόνια βουλευτής.

Είναι ξύπνιος ο Ψωμιάδης,ξέρει ότι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσει είναι ο λαικισμός,και αυτό το έχει κάνει σημαία.
Και είναι ο μόνος τρόπος επειδή αυτό ζητάει ο κόσμος.
Ο κόσμος δεν θέλει έργα,θέλει να του λένε αυτά που θέλει να ακούει.

Η Δημοκρατία σε όλο της το μεγαλείο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

O Ψωμιάδης γίνεται ένα με τον κόσμο. Και με το φτωχό και με τον πλούσιο και βέβαια ούτε γάμους αφήνει ούτε βαφτίσεις.

Ο 'ατσαλάκωτος' ή 'ο πρίγκηπας του Καραβάν Σαράϊ', μου λέτε πως βγαίνει επί 3 τετραετίες χωρίς ποτέ να βρεθεί κοντά στον κόσμο;

(Καραβάν Σαράϊ, λέγεται το κτήριο που στεγάζει το δημαρχείο Θεσσαλονίκης, μέχρι ο πρίγκηπας να εγκαινιάσει το καινούργιο του).
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Aug 15, 2007 12:38 am    Post subject: Reply with quote

Ydrohoos wrote:
Eιχα δει τις προαλλες μια εκπομπη αυτουνου του βουρλου της Δρουζα μεσω του δορυφορικου προγραμματος της ερτ με καλεσμενο τον Ψωμιαδη και μου ηρθε να σπασω την οθόνη του υπολογιστη με τις γελοιότητες που εβλεπα και ακουγα...


Καλως ήρθατε στον εφιάλτη...πραγματικά ντρέπομαι για την θεσσαλονίκη.

Ή όπως έλεγε και ο Morpheus "welcome to the desert of reality" (ή κάπως έτσι)
Back to top
View user's profile Send private message
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Thu Aug 16, 2007 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ ντρέπομαι για την Ελλάδα που 50 χρόνια μας κυβερνάνε Καραμανλήδες και Παπανδρέοι...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Dec 22, 2007 12:29 am    Post subject: Reply with quote

Ψάχνοντας στο internet βρήκα μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία σχετικά με τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις που προτείνει ο ΟΡΘ να γίνουν στην πόλη.

Στο πρώτο λινκ είναι μια γενική άποψη, στο δεύτερο μια πιο λεπτομερή.

http://estia.arch.auth.gr/courses/2S6-01/files/Map5.jpg
http://estia.arch.auth.gr/courses/2S6-01/files/Map6.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 2:31 am    Post subject: Reply with quote

Παράπονο απο Θεσσαλονίκη: Πριν λίγο καιρό, όπως θα πληροφορηθήκατε μονοδρομήθηκαν οι οδοί 26ης Οκτωβρίου και Δωδεκανήσου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν και άλλες τροποποιήσεις στον "κόμβο" στον Βαρδάρη. Μια απο αυτές ήταν η μείωση του χρόνου πρασίνου στην Λαγκαδα. Το γεγονός αυτό κάνει τα λεωφορεία να καθυστερούν περίπου 10 λεπτά περιμένοντας το πράσινο στην Λαγκαδά, το οποίο ανέρχεται περίπου στα 10 δευτερόλεπτα κάθε λεπτό. Κατανοώ ότι μειώθηκαν οι λωρίδες στην Μοναστηρίου το οποίο προκαλεί μποτιλιάρισμα σε αυτή την λεωφόρο αλλα δεν γίνεται να μειωθεί ο χρόνος πρασίνου σε μια ήδη επιβαρημένη Οδό απο την οποία διέρχονται περίπου 10 λεωφορειακές γραμμές!

Εγώ πλέον κατεβαίνω στη στάση Δραγουμάνου και το πηγαίνω με τα πόδια μέχρι τη στάση Κολόμβου. Στο 90% των περιπτώσεων φτάνω πρώτος εγώ έναντι του λεωφορείου που επιβιβαζόμουν.

Κατα τ'άλλα αυξάνονται οι ηλεκτρονικές πινακίδες άφιξης λεωφορείων που λειτουργούν. Εκτός απο Σταυρούπολη, Αμπελόκηπους και Εύοσμο που πρωτολειτούργησαν πλέον στο Πανόραμα,στην Ξηροκρήνη, σε μερικές στάσεις του κέντρου(2 στην Τσιμισκή), και πιθανώς σε άλλες 2 στο Ν.Σ.Σταθμό οι επιβάτες μπορούν να πληροφορούνται για το χρόνο αναμονής του στις στάσεις. Δεν γνωρίζω για το πώς έχουν τα πράγματα στα ανατολικά της πόλης (Καλαμαριά, ΙΚΕΑ, Πυλαία). Εάν γνωρίζει κάποιος ας μας ενημερώσει!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 9:48 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, τι φρίκη είναι αυτή στην Λαγκαδά!

Χθες κατέβηκα κάτω με το λεωφορείο, και κολλήσαμε τουλάχιστον ένα τέταρτο. Κακή εντύπωση μου έκαναν 2 τροχονόμοι που αντι να δώσουν κίνηση στην Λαγκαδά, κολοβαρούσαν και μιλούσαν μαζί.

Αυτό που πρόσεξα είναι ότι πλέον δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα πάνω στην Πλ. Δημοκρατίας, η οποία είναι συνέχεια άδεια, αλλά όλο το μποτιλιάρισμα μένει στις κάθετες. Επίσης εντυπωσιακό είναι ότι από την 26ης Οκτωβρίου, η κίνηση δεξιά προς Εγνατία σχεδόν δεν υπάρχει, αλλά όλοι φεύγουν ευθεία στην Λαγκαδά, που μέχρι τώρα απαγορευόταν.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω παλι πιστευω οτι μολις τελειωσουν τα εργα του μετρο αν οι 2 αυτες μονοδρομησεις θα βοηθησουν περισσοτερο στο κυκλοφοριακο προβλημα εκεινης της περιοχης. Με την ευκαιρια να πω και κατι αλλο. Ημουν πριν 2 μηνες περιπου στο Μοναχο και μου εκανε εντυπωση οτι σε μερικους κεντρικους δρομους τα λεοφωρεια ειχαν δικα τους φαναρια ετσι ωστε οταν αναβει κοκκινο για τα ιχ αυτα εχουν για λιγο ακομα πρασινο και ετσι αποφευγεται η μεγαλη συμφορηση Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 10:19 pm    Post subject: Reply with quote

Και στην Γαλλία το είχα δει αυτό σε διάφορες πόλεις. Εκεί περισσότερο ήταν ότι άναβε σε πράσινο το ειδικό για τα λεωφορεία φανάρι λίγο πριν απ' ότι για τα Ι.Χ.
Επίσης κάτι πολύ καλό είχα παρατηρήσει σε πόλεις της Τουρκίας, όπου στα φανάρια έχει μια οθόνη που μετράει αντίστροφα τα τελευταία 5 δευτερόλεπτα πριν ανάψει το πράσινο...
Back to top
View user's profile Send private message
Xristos
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jun 2004
Posts: 129
Location: Πειραιάς

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό με τα φανάρια που μετρουν αντιστροφα ειναι πράγματι πολύ βολικό ,ξέρεις πότε θα ανάψει πράσινο ή κόκκινο χωρίς να είσαι όλη την ώρα "κολλημένος" σε αυτό.Φανάρια πάντως που μετρούν αντισττροφα δειχνοντας όλοκληρη την ώρα που απομένει για να ανάψει πράσινο ή κόκκινο έχουμε στον Πειραιά και συγκεκριμένα στο Σχιστο Κορυδαλλου.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Εχει εγκατασταθει και στην Θεσσαλονικη αυτο το συστημα. Ενα τετοιο φαναρι ειναι στη συμβολη Ανδριανουπολεως με Αιγαιου.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sat Jan 12, 2008 1:11 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό το σύστημα με την αντίστροφη μέτρηση υπάρχει επίσης τόσο στο Βελιγράδι όσο και στην Κοπεγχάγη. Ειδικά σε άξονες στους οποίους το φανάρι ανάβει πχ κάθε 2 ή 3 λεπτά για λίγα δευτερόλεπτα, χρησιμεύει και ώστε ο οδηγός να σβήσει το αυτοκίνητο για να ελαχιστοποιήσει τους ρύπους (και την κατανάλωση)
Back to top
View user's profile Send private message
mech.eng
Visitor
Visitor


Joined: 14 Dec 2007
Posts: 5
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jan 28, 2008 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Όλα καλά με τα φανάρια που έχουν αντίστροφη μέτρηση, αλλά μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τη λογική με τα φανάρια της Λαγκαδά, στο ύψος του δημαρχείου της Σταυρούπολης; Ξοδεύτηκαν τόσα εκατομμύρια για τη διαπλάτυνση του δρόμου που μαζί με τους παράδρομους μπορεί να έχει και 50μ πλάτος και στο συγκεκριμένο σημείο έχουν τοποθετηθεί τρία διαδοχικά φανάρια με 100-150μ απόσταση μεταξύ τους. Εντάξει, να καταλάβω ότι η τοποθέτηση των φαναριών είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση των κάθετων οδών. Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι τα φανάρια αυτά (ειδικά με κατεύθυνση προς την έξοδο) ΔΕΝ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ. Περιμένεις στο πρώτο και με το που ανάβει πράσινο μέχρι να κάνεις τη μισή απόσταση (50 μ περίπου) μέχρι το δεύτερο το δεύτερο έχει ήδη κοκκινίσει.. Το ίδιο συμβαίνει φυσικά και με το τρίτο..Τόσο δύσκολο είναι να συντονιστούν τα φανάρια αυτά; Στο κάτω κάτω, οι κάθετες οδοί δεν είναι και τίποτα δρόμοι μεγάλης κυκλοφορίας. Άνετα θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με μια πιο λογική ρύθμιση. Τι να το κάνω που διαπλατύνανε τη Λάγκαδά, όταν χρειάζεται να καθυστερήσω πάλι τόση ώρα να τη διασχίσω λόγω των απαράδεκτα ρυθμισμένων φαναριών;
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Mon Jan 28, 2008 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Στις ανεπτυγμένες πόλεις, έχει ανακαλυφθεί κάτι που λέγεται ανισόπεδος κόμβος ώστε να μην καθυστερείς στα φανάρια!
Με τόσα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την διαπλάτυνση της λαγκαδά δεν μπορούσε να προβλεφτεί κάτι τέτοιο στο ύψος της Σταυρούπολης?
Για την υπόλοιπη λαγκαδά...δεν το συζητάω, τρακτερ χρειάζεσαι για να τη διασχίσεις έτσι που είναι!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jan 28, 2008 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Αν έκαναν ανισόπεδους κόμβους, που θα περνούσε το μετρό; χα χα!
Επίσης στα 3 μέτρα περίπου είναι ο αγωγός του Αλιάκμονα!

Εγώ θέλω να πιστεύω ότι επίτηδες δεν συντονίζονται για να μην αναπτύσσονται ταχύτητες οπότε δεν θα κινδυνεύουν τόσο πολύ οι πεζοί. Άλλωστε οι υπόγειες διαβάσεις που προβλέπονται δεν έχουν ολοκληρωθεί (και προφανώς ούτε πρόκειται), και από ότι άκουσα ο δήμαρχος Σταυρούπολης που πρότεινε στον Καλατράβα να σχεδιάσει 3 πεζογέφυρες, περιμένει να ολοκληρωθεί πρώτα η υποθαλάσσια για να τις πάρει πακέτο με τις άλλες που θα σχεδιάσει για τον Παπαγεωργόπουλο για να μας έρθουν φθηνότερα! 5 (δάκτυλα ανοιχτά) και 1 δώρο!
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Tue Jan 29, 2008 12:58 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως αν η κατάσταση για τα αυτοκίνητα που κινούνται στη Θεσσαλονίκη είναι αφόρητη, για τους πεζούς είναι δέκα φορές χειρότερα! Πρέπει να κινείσε ζιγκ-ζαγκ είτε για να μην...πέσεις σε καμία τρύπα του μετρό είτε για να μην σε πάρει σβάρνα κανένα αυτοκίνητο!
Δεν είμαι θεσσαλονικιός άλλα ζω κάτι χρόνια εδώ και πιστεύω ότι για το χάος φταίει και η πολύ κακή κυκλοφοριακή αγωγή, πραγματικά σεβασμός 0 στον συνάνθρωπο!
Επειδή έχω ζήσει και στην Αθήνα μπορώ να πω ότι εκεί είναι πιο πειθαρχημένοι στην οδήγηση!
Ψυχραιμία παιδιά!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Tue Jan 29, 2008 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

mech.eng wrote:
μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τη λογική με τα φανάρια της Λαγκαδά, στο ύψος του δημαρχείου της Σταυρούπολης; Ξοδεύτηκαν τόσα εκατομμύρια για τη διαπλάτυνση του δρόμου που μαζί με τους παράδρομους μπορεί να έχει και 50μ πλάτος και στο συγκεκριμένο σημείο έχουν τοποθετηθεί τρία διαδοχικά φανάρια με 100-150μ απόσταση μεταξύ τους. Εντάξει, να καταλάβω ότι η τοποθέτηση των φαναριών είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση των κάθετων οδών.

Δηλαδή ρε φίλε εμείς (οι πεζοί) πώς θα περνάμε απένατι;
κάθε πότε έπρεπε να έχει φανάρι; ανά χιλιόμετρο θα σε βόλευε; ή ανά δύο;
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Tue Jan 29, 2008 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν καταλαβαίνω γιατί ειρωνεύεσαι το παλικάρι, ακόμα και άδικο να έχει δεν είναι τρόπος...διαλόγου αυτός!
Συγνώμη για το οφ τόπικ!
Το πιό σωστό πιστεύω είναι να έχει φανάρι κάθε 500 μέτρα τουλάχιστον, εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περάσουν οι πεζοί!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
road352
New Member
New Member


Joined: 09 May 2006
Posts: 50
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jan 29, 2008 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς η οδός Λαγκαδά είναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΑΙΣΧΟΣ.

και ο mech.eng έχει δίκιο με την τραγική ρύθμιση των φαναριών.
Αλλα και ο Jackoharas έχει το δίκιο του, για την πολύ επικίνδυνη διέλευση των πεζών. Αφήστε που το μεγαλύτερο ποσοστό των πεζών δεν περνούν απο τις διαβάσεις.
Θα έπρεπε ο Δημος Σταυρούπολης που τόσο "πασχίζει" για τους δημότες του, θέλοντας να κάνει γέφυρες καλατράβα, να έβαζε τουλάχιστον ένα όμορφο καγκελάκι ώστε να αποτρέπει αυτή την κίνηση των πεζών.
Υπάρχουν αρκετά σχολεία επι της οδου αλλα και το ψυχιατρείο(που ξέρουμε τι σημαίνει αυτό) με αποτέλεσμα πολύς κόσμος να βρίσκεται στη μέση του δρόμου.

Ο δρόμος "φώναζε" απο μόνος του. "Κάντε 3 υπόγειους κόμβους" (αν δεν θέλετε ανισόπεδους)
1)Λαγκαδά - Δαβάκη (ή Ακριτών απο κάτω) (κόμβος Παύλου Μελά)
2)Λαγκαδά - Καραολή (κομβος Δημαρχειο Σταυρουπόλεως)
3)Λαγκαδά - Στρατού (Κόμβος στροφή Καρατάσου)
ουτοπία ε?Idea Laughing

Έτσι και τα αυτοκίνητα δεν θα σταματούσαν τρεις και λίγο, και οι πεζοί θα περνούσαν με μεγαλύτερη ασφάλεια χωρίς να υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Φυσικά με τις απαραίτητες πεζογέφυρες.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jan 29, 2008 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

O Δήμος Σταυρούπολης γενικά δεν ήθελε να γίνει η διαπλάτυνση έτσι όπως έγινε γιατί κόβεται στα 2 η περιοχή.

Αντε και οι υπόγειοι κόμβοι δεν πρόκειται να γίνουν (δεν είμαστε Αθήνα). Οι υπόγειες διαβάσεις πεζών γιατί δεν ολοκληρώνονται; Ξέρετε ότι έδωσαν ένα κάρο χρήματα για να μετακινήσουν αγωγούς που εμπόδιζαν τις υπόγεις διαβάσεις;

Προφανώς έφαγαν τα λεφτά και δεν τους φτάνουν τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 4:08 am    Post subject: Reply with quote

Kerkyra_thessaloniki wrote:

Δεν καταλαβαίνω γιατί ειρωνεύεσαι το παλικάρι, ακόμα και άδικο να έχει δεν είναι τρόπος...διαλόγου αυτός!


Πώς να μην το ειρωνεύομαι, το παλικάρι, αφού από τη σκέψη του και τον φανταστικό κόσμο που έχει δημιουργήσει λοίπουν παντελώς οι άνθρωποι.
Ο ίδιος λέει πως καταλαβαίνει την ανάγκη ύπαρξης των φαναριών λόγω εξυπηρέτησης των καθέτων οδών!
Οπότε αυτός είναι ο μόνος λόγος ύπαρξης φωτινού σηματοδώτη.
Στ' @@ μας οι πεζοί! Δεν πα' να %@$#νε! Ας περάσουν απέναντι σαν τα σκυλιά. Κι άμα δεν τους πετύχουμε και τα καταφέρουνε, χαλάλι τους.

Μια τέτοια αντίληψη φίλε είναι άξια ειρωνείας.
Αυτή η αντίληψη έκανε την πόλη μας (αλλά και όλη την χώρα) έτσι όπως είναι τώρα...


Kerkyra_thessaloniki wrote:

Το πιό σωστό πιστεύω είναι να έχει φανάρι κάθε 500 μέτρα τουλάχιστον, εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περάσουν οι πεζοί!


Τί εννοείς με αυτό; τί άλλος τρόπος δηλαδή;
Άμα εννοείς υπόγεις διαβάσεις για τους πεζούς έχω να πω πως δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα φανάρια σε καμία περίπτωση.
Μπορούν βέβαια να γίνουν υπόγειες διαβάσεις πεζών απλά πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά με τις "επίγειες" διαβάσεις.

road352 wrote:
Αφήστε που το μεγαλύτερο ποσοστό των πεζών δεν περνούν απο τις διαβάσεις.

Δεν θα το 'λεγα αυτό, υπερβάλεις.

road352 wrote:
Θα έπρεπε ο Δημος Σταυρούπολης που τόσο "πασχίζει" για τους δημότες του, θέλοντας να κάνει γέφυρες καλατράβα, να έβαζε τουλάχιστον ένα όμορφο καγκελάκι ώστε να αποτρέπει αυτή την κίνηση των πεζών.


Καγκελάκι να βάλει στον ζωολογικό κήπο (άμα φτάξει ποτέ)!
Χρειάζεται όμως να βάλει πασαλάκια στα πεζοδρόμια για να αποτραπεί χρήση τους ως πάρκιγκ.

road352 wrote:

Ο δρόμος "φώναζε" απο μόνος του. "Κάντε 3 υπόγειους κόμβους" (αν δεν θέλετε ανισόπεδους)
1)Λαγκαδά - Δαβάκη (ή Ακριτών απο κάτω) (κόμβος Παύλου Μελά)
2)Λαγκαδά - Καραολή (κομβος Δημαρχειο Σταυρουπόλεως)
3)Λαγκαδά - Στρατού (Κόμβος στροφή Καρατάσου)
ουτοπία ε?Idea Laughing


Μόνον στην πρώτη περίπτωση θα μπορούσε να γίνει υπογειοποίηση και με πολλές τεχνικές δυσκολίες.
Back to top
View user's profile Send private message
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Arrow chr.04
Από την εμπειρία μου στην Αθήνα και σε πόλεις του εξωτερικού οι υπόγειες διαβάσεις πεζών δεν είναι λύση γιατί από την ώρα που νυχτώνει και μετά ο κόσμος φοβάται να της χρησιμοποιήσει. Άρα μόνο οι πεζογέφυρες μοιάζουν λειτουργικές λύσεις.
Επίσης αίσθηση μου είναι ότι κατ' αναλογία μήκους οδικού δικτύου και ανάλογου αριθμού οχημάτων που εξυπηρετούν, οι υπόγειοι κόμβοι στην Αθήνα δεν είναι ιδιαιτέρως περισσότεροι από της Θεσσαλονίκης. Αλλά όπως προείπα αυτή είναι απλώς μια αίσθηση, δεν έχω στοιχεία να το αποδείξω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mech.eng
Visitor
Visitor


Joined: 14 Dec 2007
Posts: 5
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 11:43 am    Post subject: Reply with quote

Jackoharas, κατ΄αρχας αντιπαρέρχομαι το ύφος σου και τον τρόπο που διατυπώνεις τις ενστάσεις σου. Αν μπορούσες να διαβάσεις πιο σωστά και ψύχραιμα, θα καταλάβαινες ότι μιλώ για την ανάγκη καλύτερης ρύθμισης των φαναριών και όχι για κατάργησή τους..Το να συντονίζονται τα φανάρια δεν σημαίνει ότι θα μειωθεί ο χρόνος που είναι διαθέσιμος για τους πεζούς. Δηλαδή στη Μ.Αλεξάνδρου που υπάρχει συντονισμός των φαναριών οι πεζοί δεν περνάνε απέναντι? Για να μην αναφερθώ στο ζήτημα της επιπλέον ρύπανσης και κατανάλωσης καυσίμου που δημιουργείται από το συνεχές σταμάτα - ξεκίνα των αυτοκινήτων που βέβαια δεν το λαμβάνεις καν υπ' όψιν σου. Σαφέστατα αυτή η πόλη έχει γίνει πολύ εχθρική για τους πεζούς και εξοργίζομαι με αυτά που βλέπω καθημερινά αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για άλλο πράγμα..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30  Next
Page 27 of 30

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr